Naslovna > Automobili > Hyundai > Tucson > Dizajnerski zreliji i tehnološki napredniji

Hyundai Tucson

Dizajnerski zreliji i tehnološki napredniji

Sa novim dužim, širim i komfornijim Tucsonom Hyundai u SUV klasu po prvi put uvodi automatski mjenjač sa dva kvačila…

U Hyundaiju se radi puno parom na razvoju i proizvodnji novih modela. Nakon redizajniranog i30 i Sonate, zatim novog i20, na Sajmu automobila u Ženevi biće predstavljen i potpuno novi Tucson, koji je na evropskom tržištu u aktuelnoj drugoj generaciji poznatiji pod imenom ix35. Imenovanje Kijinog šefa dizajna i jednog od predsjednika ove kompanije Petera Schryera na mjesto šefa dizajn sestrinskog Hyundaija 2013. godine, bila je svojevrsna najava korjenitih promjena u oblikuju Hyundai automobila. Nakon novog i20, Tucson je još jedan član Hyundai porodice, kojem je Schryer potpuno izmijenio “lični opis”. Oštre i izlomljene linije maske hladnjaka, karoserije i bokova zamijenile su tečnije i skladnije forme sa maskom hladnjaka u stilu broj većeg Santa Fea.

 

Dopadljivijim djeluju i svjetlosne grupe, a posebno grafika zadnjih pozicionih svjetala, koja nas podsjeća na neka skorašnja BMW-ova konceptna rješenja. Off-road karakter automobila je naglašen odmjerenijim plastičnim oblogama donjeg dijela karoserije, te velikim točkovima i novim aluminijumskim naplacima. U odnosu na aktuelni model, temeljno je izmijenjen enterijer, kojeg sada krase jasno definisane ukrasne i radne površine. U Hyundaiju na prvo mjesto stavljaju upotrebu kvalitetnijih materijala, te viši nivo udobnosti. Potpuno nov je i multifunkcionalni upravljač, a mnoge vitalne komande poput onih za klimatizacioni uređaj su maksimalno pojednostavljene. Počasno mjesto na centralnoj konzoli ustupljeno je na dodir osjetljivom ekranu multimedijalnog sistema, koji između ostalog objedinjuje audio sistem i navigaciju. Sa 513 litara osnovna zapremina prtljažnika je za 47 litara veća u odnosu na ix35. Ovaj rezultat novi Tucson dijelom može da zahvali i većim gabaritima. Naime, sa 4.475 mm on je 65 mm duži u odnosu na ix35.

Istovremeno širina je povećana za 30 mm (1.850 mm), dok je visina smanjena za 10 mm (1.645 mm). Sa 2.670 mm dužine povećan je i razmak između osovina za 30 mm. Pogonska paleta sačinjena je od pet agregata. Osnovni benzinac je atmosferski 1.6 GDI agregat sa 135 (99 kW), koji će se kombinovati isključivo sa šestostepenim ručnim mjenjačem. Iz iste zapremine, ali uz pomoć turbo punjača dobijeno je 176 KS (129 kW). Sa ovim motorom se opciono nudi i savremeni automatski mjenjač sa dva kvačila. Početnu osnovu u dizelskoj gami kao i do sada predstavlja 1.7 CRDi agregat sa 115 (85 kW), koji dolazi u kombinaciji sa šestostepenim ručnim mjenjačem. Ljubiteljima većih i snažnijih dizeleša Hyundai je ponudio 2.0 CRDi agregat u verzijama sa 136 (100 kW) i 184 KS (135 kW). Oba agregata se standardno nude sa ručnim šestobrzincem, a opciono su dostupni i sa automatskim mjenjačem. Dosadašnja sigurnosna oprema, koja je bila dostupna u ix35 modelu je proširena sa Smart Parking Assist sistemom za lakše i bezbjednije parkiranje, zatim sistemima automatskog kočenja u slučaju opasnosti, za nadzor pravca u saobraćajnoj traci i detekciju vozila u “mrtvom uglu”. Novi Hyundai Tucson će se za potrebe europskog tržišta kao i do sada proizvoditi u Češkoj.

Datum objave: 21/05/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook