Naslovna > Automobili > Kia > Ceed > Dizajniran i izrađen u Evropi
FOTO GALERIJA (4)

Inovativni novi Kia Ceed

Dizajniran i izrađen u Evropi

Kia Motors je nedavno razotkrila novog Ceeda treće generacije, koji će se javnosti premijerno predstaviti na salonu automobila u Ženevi.

Promijenjeno je i ime, pa je cee’d je postao Ceed. Od prve generacije cee’da, kojeg su u Kijinoj fabrici u Slovačkoj počeli proizvoditi u decembru 2006., do sada su ih napravili više od 1,28 miliona.  Novi model je dizajniran, razvijen i koncipiran u Frankfurtu, u Kijinom centru za dizajn. Proizvodiće se u Kijinoj fabrici u slovačkom gradu Žilina, gdje pored postojećeg cee'da proizvode i modele Sportage i Venga. Novi model u standardnoj opremi nudi LED dnevna svjetla u obliku kocki leda, koje je preuzeo od prethodnikovih GT i GT-Line izvedbi, a uz nova zadnje LED svjetlosne grupe dobio je i širi C stub, koji je zadnjih nekoliko godina postao Kijin zaštitni znak. Dizajn onima koji sjede sprijeda pruža više prostora u predjelu nogu, ali je armaturna ploča je podijeljena na dva dijela: gornji s ‘plutajućim’ ekranom na dodir i zabavno-informativnim sistemom i donji, gdje su prekidači za podešavanje audio sistema, grijanja i hlađenja.

 



Bazni motor je savremenija izvedba Kijinog 1,0-litarskog T-GDi benzinskog motora s turbo punjačem snage 120 KS. Turbo benzinske boje zastupa i 1.4 T-GDi, koji će zamijeniti 1.6 GDI motor. Manje zahtjevnim kupcima na raspolaganju će biti 1.4 MPI benzinski motor sa multipoint ubrizgavanjem, koji proizvodi 100 konjskih snaga. Novi Ceed će dobiti i Kijin novi dizelski motor U3, 1,6-litarski CRDi motor koji ispunjava najnoviji, stroži emisioni standard Euro 6d TEMP, jer između ostalog koristi selektivnu katalitičku redukciju SCR  Novi 1,6-litarski dizelski motor, raspoloživ u dvije izvedbe (115 KS i 136 KS), proizvodi 280 Nm okretnog momenta. Emisije ugljen dioksida novog motora biće niže od 110 g/km po novom WLTP voznom ciklusu, pretvoreno u novi evropski vozni ciklus (NEDC). Svi motori će snagu do točkova prenositi preko 6-stepenog ručnog mjenjača, dok će novi motori 1.4 T-GDi i 1.6 CRDi moći biti upareni i s Kijinim 7-stepenim mjenjačem s dva kvačila.

Datum objave: 16/02/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook