Naslovna > Automobili > Volvo > XC60 > Do 2025. godine karavan i električna verzija

Volvo XC60

Do 2025. godine karavan i električna verzija

Važno je da se Volvo nedavno obavezao da će zamijeniti svoja tradicionalnija, niže spuštena karavan vozila, a istovremeno će svoje SUV-ove učiniti tradicionalnijim, dovodeći sve svoje modele bliže u liniju, u smislu dizajna...

Među ključnim modelima u razvoju kao dio Volvo EV napada je potpuno novi, potpuno električni i vrlo važan nasljednik Volva XC60. SUV je najprodavaniji automobil švedske marke u posljednje četiri godine. Kako bi 2024. godine popunio jaz između električnog SUV-a XC40 Recharge i dugoočekivane električne zamjene za SUV XC90 koji dolazi kasnije ove godine, XC60 nasljednik (koji će imati ime, a ne numeričku oznaku) će igrati ključnu ulogu u dovođenju Volva do cilja potpune elektrifikacije do 2030.

 

 

 


Električna vozila su činila samo 6,5% Volvo globalne prodaje prošle godine (najbolji do sada), ali švedska kompanija ima za cilj da poveća taj broj na 50% do 2025. godine na putu da u potpunosti odbaci motore sa unutrašnjim sagorijevanjem do 2030. godine. Brzo širenje asortimana električnih vozila, velika ulaganja u proizvodne pogone i procese izgradnje novih automobila biće ključni za postizanje ovog cilja, jer Volvo izgleda kao vodeći među proizvođačima koji se bore protiv Tesle.

 

 

 

Konkurent BMW-a iX3 će biti prvi serijski automobil koji će pokretati baterije koje proizvode  Volvo i kompanija za proizvodnju baterija Northvolt, koja gradi novu fabriku baterija u Švedskoj s ciljem postizanja godišnje proizvodnje od 50 GWh do 2026. godine. Iz Volva kažu da će to biti dovoljno za pogon 500.000 automobila godišnje, što je više od dvije trećine Volvove trenutne ukupne proizvodnje.

 


Prije nego što se ta fabrika otvori, Volvo će nabaviti baterije za zamjenu za XC60 iz Northvoltovog postojećeg pogona po stopi od 15 GWh godišnje od 2024. godine. S obzirom na popularnost trenutnog XC60 sa motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem, Volvo će ga vjerovatno zadržati u prodaji neko vrijeme uz novi EV. Važno je da je snažno nagovijestio da će EV koristiti istu SPA2 arhitekturu kao i nasljednik XC90, koji može sadržavati i čisto električni i hibridni pogon, utirući put i hibridnim i električnim verzijama da dijele isti dizajn – tragovi za koje su bili koju je dao veći Concept Recharge prošle godine.

 


Što se tiče razloga zašto Volvo lansira čistu EV verziju svog najprodavanijeg modela nakon Volva XC40 i Volva XC90, finansijski direktor Bjorn Annwall objasnio je da je to dijelom povezano sa životnim ciklusom postojećih automobila. Rekao je: „Mi smo lansirali XC90 prije XC60, tako da smo, dok smo gledali nadogradnju XC90, zaključili „ajde da bude potpuno električni.“ Ovo će takođe omogućiti da se XC60 elektrifikuje što je moguće isplativije.

Datum objave: 06/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook