Kao što je poznato Donkervoort koristi Audijeve pogonske agregate pa tako ni tek predstavljeni model nije izuzetak. Snaga dolazi iz poznatog 2,5 litrenog turbo benzinca. O kojem se tačno broju konjskih snaga radi proizvođač još ne želi otkriti ali kaže da snaga i maksimalni obrtni moment biti kao nikada do sada.
Standardna verzija D8 od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekundi dok će ova, GTO-RS, isti zadatak savladati za 2.5 sekundi.
Aerodinamika je izvedena tako da na prednju i zadnju osovinu ide po 50 kg dodatnog opterećenja. To uz idealan raspored masa iznad osovina omogućava odlično držanje podloge u krivinama svih profila. Recimo da je zahvaljujući novim spojlerima otpor zraka smanjen za osjetnih 20%.
Obzirom da se automobili ovog tipa često koriste za vikend vožnje po zatvorenim kružnim stazama moguće je podešavanje ovjesa i sistema kočenja.
Sve u svemu radi se o jednom od najboljih sportskih automobila jednostavne konstrukcije kakva se najviše cijeni kod ciljne grupe kupaca.