Naslovna > Automobili > Škoda > Citigo > Druga mladost za najmanju Čehinju
FOTO GALERIJA (10)

Škoda Citigo

Druga mladost za najmanju Čehinju

Sa redizajnom je Citigo dobio ozbiljniji dizajn, jednu novu boju i 15-inčne alu naplatke, te bogatiju osnovnu i opcionu opremu…

Volkswagen Up je redizajniran prošle godine, a sada je došao red da val svježine zapljusne i njegovu češku bliznakinju Škodu Citigo. U novom izdanju vjerovatno ćemo ubrzo vidjeti i trećeg blizanca iz VAG koncerna, Seat Mii. Podsjećamo da je 3,60 cm dugački češki model predstavljen 2012. godine u dvije karoserijske verzije, sa troje i petoro vrata. Sa redizajnom je Citigo s vana dobio novu masku hladnjaka, svjetla, „maglenke“ i branike. Zahvaljujući navedenom najmanja Škoda se produžila za 34 mm (3,56 m do sada). Prednji dio vozila sada djeluje mrvicu ozbiljnije, odnosno šire, što je u najvećoj mjeri zasluga novog masivnijeg saćastog otvora za dovod svježeg vazduha kroz prednji branik. U njega su „utopljenje“ i trapezoidna svjetla za maglu, kao zamjena za dosadašnja okrugla. Nove „maglenke“ imaju i funkciju ugaonog svjetla, te se pale prilikom skretanja kako bi bolje osvijetlile za standardna svjetla nedostupan vanjski dio puta.

 

 

Uz doplatu se kao opcija od sada nude i LED dnevna svjetla. Izgled Citigoa je unaprijeđen i sa novodezeniranim „lepezastim“ 15 inčnim alu naplacima i novom „Kiwi Green“ zelenom bojom. S obzirom na to da je kabina ostala netaknuta, ponuda prostora je na nivou prvobitnog modela, kao uostalom i prtljažnik kapaciteta 251 litra. Podsjećamo da se sa preklopljenim naslonima zadnjih sjedišta dobija slobodan prostor zapremine 951 litra, koji je zbog pravougaonog oblika karoserije dovoljan i za prevoz kabastijeg tereta. Unutrašnje uređenje je osvježeno sa novim trokrakim upravljačem poznatim iz Fabie. Citigo je dobio i automatski klima uređaj, ali i unaprijeđenu multimediju. Oba audio sistema (Blues i Swing) opremljena su USB i Aux-in priključcima i utičnicom za SD memorijsku karticu. Skuplji sistem je dostupan sa šest zvučnika, ekranom u boji i Bluetooth bežičnom konekcijom, te se preko Move & Fun aplikacije može jednostavno povezati sa pametnim telefonima, koji rade na iOS i Android platformama. Zahvaljujući nosaču na centralnom grebenu pametni telefon se kao kod nekih konkurenata može koristiti kao navigacija… U opcionu opremu je uvršten i senzor za automatsko uključivanje svjetala i brisača. Najvažniji sistem u sigurnosnoj opremi  je onaj koji omogućava automatsko kočenje u slučaju opasnosti, u rasponu brzine od 5 do 30 km/h.

 


MOTORI
Za pogon Citigoa ostaje zadužen 1.0-litarski MPI benzinski trocilindraš u verzijama sa 60 KS (44 kW) i 75 KS (55 kW). U obje verzije mali motor raspolaže sa 95 nm obrtnog momenta i prosječno troši 4,1 litar benzina. To je dovoljno (u jačoj verziji) da se nešto više od 900 kilograma težak automobil od 0 do 100 km/h ubrza za 13,5 sekundi i dostigne najveću brzinu od 173 km/h. U nedostatku malog dizelaša Škoda je kao alternativu benzinu uvela pogon na prirodni plin (CNG). U ovoj kombinaciji 1.0 MPI motor razvija 68 KS i uz njega se deklariše emisija CO2 od samo 82 g/km.

Datum objave: 15/03/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook