Naslovna > Automobili > Toyota > GR Super Sport Concept > Drumska verzija trkačkog modela

Toyota GR Super Sport

Drumska verzija trkačkog modela

Toyotin novi specijalni model, GR Super Sport, pojavio se prvi put u javnosti na ovogodišnjoj trci 24 sata Le Mansa...

Toyota još uvijek nije potvrdila službeni datum pradstavljanja „civilnog“ GR Super Sporta, ali ako se uzmu u obzir propisi World Endurance Championship koji zahtijevaju da se svi homologirani automobili izrade u roku od dvije godine od početka takmičenja, ovaj model se može očekivati u prodaji do 2023. godine.

 

 

Kada konačno stigne na tržište, Toyotin hipeautomobil dijeliće određen broj svojih komponenti sa pobjedničkim trkačkim modelom TS050 LMP1, uključujući i agresivniju verziju svog benzinsko-hibridnog sklopa V6 agregata. Takođe, on će predstavljati konkurenciju najnovijoj seriji „raketa“ izvedenih iz trkačkih vozila, kao što su Mercedes-AMG One i Aston Martin Valkyrie.

 

Toyota GR Super Sport će biti opremljena 2,4-litarskim hibridnim pogonskim sklopom, koji je vaoma sličan onom iz trkačkog TS050 LMP1. Benzinskom agregatu pomaže elektromotor i svoju snagu šalje na zadnje točkove, dok se na prednjoj osovini nalaze dva odvojena elektromotora. Pored pogonskog sklopa, vjerovatno će biti opremljen istim sekvencijalnim mjenjačem kao i trkački „rođak“. Za očekivati je da ovaj novi model ponese određenu grubost i snagu iz šasije trkača, međutim ipak se nastoji da automobil bude upotrebljiviji i agilniji na cesti.

 

 

 

Jačina je ograničena na 760 KS, što je u skladu sa propisima za hiperautomobilske serije. Međutim, Toyota tvrdi kako se ukupna jačina pogonskog sklopa TS050 mođe povećati na 1.419 KS povećavanjem snage koje baterije dovode u motore, omogućavajući i „civilnoj“, drumskoj verziji da posjeduje četvorocifrene konjske snage.

 

Doduše, ovo nije prvi put da Toyota dolazi na ideju „konverzije“ trkačkog modela u serijsku varijantu. Još davne 1998. godine kada se Toyota takmičila sa modelom GT-One (TS020) u Le Mansu, kompanija je izradila koncepcijsku cestovnu varijantu i imala je planove za proizvodnju brojnih serijskih modela.

 

Na kraju priče su homologirana samo dva „civilna“ modela, od kojih je jedan danas izložen u sjedištu Toyota Motorsports u Njemačkoj.

Datum objave: 21/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook