Naslovna > Vijesti > DS URBAN STORE, NAJNOVIJI KONCEPT BUTIKA DS

Citroen

DS URBAN STORE, NAJNOVIJI KONCEPT BUTIKA DS

Urbana trgovina DS Urban Store poziva posjetitelje da se prepuste profinjenom svijetu marke DS. Tokom posjete gosti se mogu upoznati s kolekcijom modela i širokim izborom mogućnosti za individualizaciju izgleda koje su im dostupne u tehnici virtualne stvarnosti, pod nazivom DS Virtual Vision.

Oni koji neće moći odoljeti iskušenju, bit će u mogućnosti na taj način konfigurirati svoje novo vozilo DS, odabrati individualni izgled i kupiti ga.
Od danas dalje vas pozivamo u London da posjetite urbanu trgovinu DS Urban Store koja se nalazi u srcu predjela North Atrium unutar trgovačkog centra Westfield u Londonu.

Yves Bonnefont, generalni direktor marke DS, rekao je: "Otvaranje urbane trgovine DS Urban Store u Londonu predstavlja važan korak u razvoju mreže DS. Najnoviji koncept digitaliziranih butika DS Urban Store je izuzetno važan adut u promociji marke koju nastojimo još više približiti kupcima. To nije samo prodajni salon, već i mjesto gdje možete uroniti u svijet marke DS i steći nova iskustva."

Mreži prodajnih mjesta DS se upravo pridružio najnoviji koncept urbanih trgovina, DS Urban Store. Urbane trgovine DS Urban Store, koje će biti otvorene u srcu najposjećenijih i prestižnih urbanih središta, mogu biti oblikovane kao samostalna prodavaonica unutar trgovačkog centra ili kao izložba na glavnoj trgovačkoj ulici. Njihova glavna svrha bit će promocija marke perspektivnim kupcima DS u trgovačkim ili sportsko-rekreativnim centrima.

DS Urban Store poziva posjetitelje da urone u svijet marke gdje su okruženi karakterističnim bojama, atmosferom mirisa i sofisticiranim osvjetljenjem po uzoru na najluksuznije butike. Posjetiteljima nudi interaktivnu digitalnu tehnologiju i virtualnu stvarnost pomoću koje mogu konfigurirati svoje DS vozilo, dizajnirati ga po mjeri i vidjeti kako izgleda.

Svaka urbana trgovina je podijeljena na pet područja:
- Izložbeni prostor DS EXHIBITION na kojem je predstavljen paradni model iz kolekcije DS.
- Područje virtualne stvarnosti DS VIRTUAL VISION za virtualno upoznavanje s kolekcijom DS u 3D tehnici. Posjetitelji mogu s naočalama za virtualnu stvarnost vidjeti razne opcije za individualizaciju izgleda različitih modela u prirodnoj veličini. Prezentacija je dinamična, interaktivna i zadivljujuća, jer korisnika povede na trg Place de la Concorde u Parizu na kojem stoji nasuprot modelu DS kojeg je izabrao.
- U butiku DS BOUTIQUE će biti dostupna bogata kolekcija predmeta koji su izrađeni u prepoznatljivom stilu marke: francusko znanje o prestižu, prefinjenosti i izradi po mjeri. Ljubitelji marke DS i svega što je lijepo mogu u butiku pronaći paletu proizvoda za životni stil izrađenih od strane marke DS da bi uz doživljaje DS obogatili svakodnevnicu.
- U salonu DS LOUNGE mogu posjetitelji detaljno usavršiti konfiguraciju svog budućeg vozila uz pomoć osobnog DS savjetnika.
- DS BIJOUTERIE je najintimnije područje trgovine DS Urban Store, rezervirano za one klijente koji žele obaviti kupovinu svog novog vozila.

PRVI DS URBAN STORE U LONDONU
Jučer je u Londonu zvanično otvorena prva urbana trgovina DS Urban Store na 140 m2 površine u središtu trgovačkog centra Westfield London Shopping Centre koja vas poziva da je posjetite. Zainteresirane i znatiželjne prolaznike očekuje sedam DS savjetnika koji će im pružiti informacije i iskustva o marki DS.

Westfield London je najposjećenije prestižno trgovačko i rekreativno središte u Velikoj Britaniji koje je poznato po svojoj inovativnosti i dinamičnosti, brojnim trgovinama, restauracijama i zbirnim mjestima. U 2015. godini je ovo trgovačko središte, u kojem je smješteno više od 300 trgovina, među kojima su i brojne prestižne robne marke, posjetilo čak 27 miliona ljudi.


DS AUTOMOBILES RASTUĆA DISTRIBUCIJSKA MREŽA
Distribucijska mreža DS Automobiles danas ima već 132 trgovina DS Store, 101 salon DS Salon i dva butik salona DS WORLD širom svijeta. Samo u Velikoj Britaniji do danas bilo je otvorenih već devet salona DS Salon i jedna trgovina DS Store. U Evropi će se broj prodajnih mjesta brzo proširiti u naredne dvije godine, tako da će operativna mreža brojati već više od 500 prodajnih mjesta.
Butik trgovine DS Store su neophodne ako želimo predstaviti svijet marke DS. DS Store je prestižni butik, posvećen automobilima, sa svojstvenim ambijentom (muzika, miris, igra svjetla, boje …) i dizajnom koji u središte stavlja kupce. Na površini od najmanje 250 m2 nudi prostor od pet ili više izložbenih vozila. Posljednje trgovine DS Store bile su otvorene u gradu Foshan u Kini, u njemačkom Hamburgu i u Madridu u Španiji.
Prodajni salon DS Salon s površinom od barem 125 m2 je izvedenica trgovine DS Store i dizajniran je unutar izložbenog salona marke Citroën. Nedavno su otvorena prodajna mjesta u njemačkom Ahausu i u Francuskoj, u gradu Agen.
Na čelu raznolikog izbora izložbi marke DS nalaze se dva butik salona DS WORLD, koji su u cijelosti namijenjeni svijetu DS. Jedan od njih je smješten na prestižnoj aveniji Nanjing Road u Šanghaju, a drugi u samom srcu zlatnog trokuta Pariza. Butik salon DS WORLD je prodajno mjesto, izložbeni prostor, a u isto vrijeme i historijski muzej u kojem su predstavljeni modeli DS. Oba butika su također mjesto za stjecanje iskustava koja tokom cijele godine obogaćuje bogat umjetnički i kulturni program u okviru kojeg se prepleću svjetovi mode, dizajniranja, umjetnosti i gastronomije.
Sa urbanim trgovinama DS Urban Store, najnovijim konceptom butika, DS namjerava svoju marku još više približiti svojim kupcima.

Datum objave: 06/12/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook