Naslovna > Automobili > BMW > Serija 4 > Dugo očekivani BMW kabriolet

BMW Serija 4 Convertibile

Dugo očekivani BMW kabriolet

Novi BMW kabriolet Serije 4 je zvanično predstavljen, a ističe se radikalnim dizajnom prednje maske i novim sklopivim krovom...

Dizajn kabrioleta Serije 4 je na prvi pogled gotovo identičan Coupeu, osim nove hromirane rešetke hladnjaka i sklopivog krova. Za ovaj model druge generacije BMW je namijenio platneni, umjesto metalnog sklopivog krova. Prema tvrdnjama proizvođača, novi krov je za 40% lakši od metalnog na odlazećem modelu i da je razlika u zvučnoj i toplotnoj izolaciji tako reći zanemarljiva. Ovom krovom se može upravljati pri brzinama do 50 km/h, a otvaranje i zatvaranje istog traju oko 18 sekundi.

 

 

 

Inženjeri kompanije takođe su nastojali zadržati što je moguće više strukturalne čvrstine coupea, a BMW tvrdi da su zahvaljujući tome novi modeli kabriolet Serije 4 za oko 4% čvršći od prethodne generacije.

 

Za razliku od Coupea, kabriolet Serije 4 serijski dolazi sa M Sport opremom koja uključuje 18-inčne aluminijumske naplatke, unaprijeđeni ovjes, LED svjetlosne grupe i M-Sport karoserijskim dodacima. Ista oprema dolazi i u kabini, gdje se nalazi M-Sport upravljač i par sportskih sjedišta presvučenih kožom sa M oznakama. Tu je i obilje standardne tehnologije, jer kupci dobijaju trozonsku automatsku klimu, kameru za vožnju unazad, električno podesiva sjedišta, ambijentalno osvjetljenje kabine, 12,3-inčni digitalni instrument pokazivač i 10,25-inčni infotainment sistem sa Apple CarPlay i Android Auto podrškom.

 

 

 

Iznad ovog paketa se nalazi M Sport Pro Edition koji donosi nadogradnje u vidu 19-inčnih aluminijumskih naplataka i adaprivnog M-Sport ovjesa. Tu je i nekoliko kozmetičkih nadogradnji u vidu zatamnjenih prednjih svjetala, restilizovanih zadnjih svjetlosnih elemenata, sigurnosnih pojaseva sa oznakom M i sistema koji reprodukuje sintetički zvuk motora u kabinu.

 

U vrhu ponude kabioleta Serije 4 se nalazi M440i koji pokreće trolitarski benzinski redni šestocilindraš sa dva turbopunjača koji isporučuje 374 KS pri 500 Nm obrtnog momenta. Pogonski sklop podržava 48-voltni starter-generator koji napaja električni sistem vozila i isporučuje dodatnih 11 KS prilikom preticanja.

 

 

 

Snaga se prenosi na sva četiri točka preko osmostepenog automatskog mjenjača, a BMW tvrdi da sprint iz mjesta do „stotke“ postiže za 4,9 sekundi i razvija maksimalnu brzinu od 250 km/h. Tu je naravno i blokada zadnjeg diferencijala, M Sport kočnice i adaptivni amortizeri kako bi se lakše kontrolisala dodatna snaga.

 

Ostatak pogonske ponude ovog modela čine dva benzinska i tri dizel agregata. Ulazne modele 420i pokreće dvolitarski benzinski turbo četvorocilindraš koji isporučuje 185 KS i 300 Nm obrtnog momenta. 430i koristi identičan pogonski sklop, koji sa remapom povećava ukupnu jačinu na 258 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Ulazni dizelski model pokreće dvolitarski turbo četvorocilindraš od 190 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Od jula iduće godine u ponudi dizelaša će se naći verzija 430d sa trolitarskim dvostruko punjenim rednim šestocilindrašem od 286 KS i 650 Nm obrtnog momenta.

 

 

Knjiga narudžbi je otvorena, a cijene se kreću od 50.000 eura za osnovnu verziju pa naviše u zavisnosti od odabranog agregata i paketa opreme...

Datum objave: 30/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook