Naslovna > Automobili > Hyundai > Sonata > Ekološka alternativa klasičnim benzincima
FOTO GALERIJA (10)

Hyundai Sonata Hybrid

Ekološka alternativa klasičnim benzincima

Sa hibridnom verzijom Sonate Hyundai pravi dodatni pogonski iskorak i prilagođava svoju najveću kućnu limuzinu aktuelnim ekološkim trendovima, koji budućnost transporta vide u električnom pogonu…

Nakon prošlogodišnje gala premijere u Južnoj Koreji, a zatim i svjetske na sajmu automobila u New Yorku, Hyundai je nedavno predstavio još jedno posebno izdanje najveće kućne limuzine. Naime, osma generacija Sonate od sada je dostupna i u potpuno novom hibridnoj verziji, koja bi raskošnoj korejskoj limuzini trebala omogućiti bolje šanse za uspjeh na ekološki najzahtjevnijim tržištima. Podsjećamo da je Sonata od polovine prošle godine i početka njene prodaje na svjetskom tržištu bila dostupna isključivo sa dva benzinska motora. Njenu standardnu pogonsku gamu čine 1,6-litarski T-GDI benzinski motor sa 180 KS i potpuno novi 2,5-litarski benzinac sa 191 KS.

 

 

 

Za pogon hibridnog modela korejski proizvođač namijenio je kombinaciju 2.0-litarskog četverocilindarskog benzinskog motora sa 150 KS i elektromotora, koji raspolaže sa 51 KS. Njihovim zajedničkim angažmanom vozaču se preko prednje osovine na raspolaganje stavljaju 192 KS. Za prenos snage kod hibridne verzije zadužen je šestostepeni automatski mjenjač sa Active Shift Control sistemom, koji vrhunskom sinergijom benzinskog motora, elektromotora i mjenjača skraćuje vrijeme potrebno za izmjenu brzina za 30%. U Hyundaiju navode da sa punim benzinskim rezervoarom i baterijama Sonata Hybrid ima projektovanu autonomiju od 1.104 kilometra uz prosječnu potrošnju od samo 5,4 litra benzina na 100 kilometara. Potencijalna autonomija može biti i veća, jer Sonata ima krovni solarni panel, koji omogućava dopunjavanje baterija i tokom vožnje.

 

 

 

 

S dizajnerskog aspekta Sonata Hybrid ne donosi velike razlike u odnosu na standardni model, koji je nastao pod uticajem novog  „Sensuous Sportiness“ dizajnerskog jezika korejskog proizvođača. Podsjećamo da je Sonata u osmoj generaciji dodatno naglasila svoj kupe-limuzinski stil sa veoma originalnim prednjim i zadnjim LED svjetlima i masivnom maskom hladnjaka, koja je u hibridnoj verziji dobila nešto aerodinamičniji dizajn. U aerodinamičnom stilu oblikovani su i originalni 17-inčni aluminijumski točkovi i spojler na poklopcu prtljažnika, koji je dobio oznaku Hybrid.

 

 

 

 

 

Najveće promjene u raskošnom i bogato opremljenom enterijeru odnose se na uvođenje nove hibridne grafike na 12,3-inčnom ekranu virtuelnih instrumenta i 10,25-inčnim na dodir osjetljivom ekranu Hyundaijeve multimedije. Pomoću ovih inovacija vozač može da prati tokove energije u okviru pogonskog sistema, intenzitet punjenja i pražnjenja baterija, da ostvari uvid u autonomiju, ali i niz ostalih za svakodnevicu korisnih podataka, poput informacija o vremenu, trenutnom stanju u saobraćaju, najbližoj benzinskoj stanici i slično. Prvi modeli Hybridne Hyundai Sonate kupcima bi trebalo da budu ponuđeni tokom proljeća, kada će biti poznato i više detalja o njihovim cijenama.

 

 

 

 

SAVREMENE TEHNOLOGIJE

 

Nova Sonata Hyundaijevim ljubiteljima ponudila je brojne tehenološke inovacije. Jedna od najinteresantnijih je i beskontaktno otključavanje automobila kao alternative klasičnom ključu. Ovaj sistem povezan je sa pametnim telefonom vlasnika vozila, koji mu omogućava da otključa vozilo kako iz neposredne blizine tako i na daljinu, što olakšava njegovo korištenje u poslovne svrhe i čini ga interesantnijim flotnim kupcima. Njima bi trebalo da se dopadnu i proširene mogućnosti personalizacije, koje omogućavaju različitim vozačima da prema vlastitom nahođenju podese i memorišu postavke: sjedišta, retrovizora, Head up displeja, instrument table, izgled početnog ekrana multimedije, elektronski kontrolisani režim vožnje, navigaciju, radio, ambijentalno osvjetljenje, pozdravne zvukove i Bluetooth konekciju.

 

 


 

Datum objave: 22/05/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook