Po prvi put nakon dugo vremena, Bentleyjevi automobili će izgledati malo drugačije. Novi Bentley Mulliner Batur coupe je predstavljen ove sedmice u Montereyu u Kaliforniji i pokazuje kako će svi modeli izgledati u budućnosti. Batur na nekoliko načina odudara od sada već bivšeg Bentleyjevog dizajnerskog jezika. Podijeljeni zaobljeni farovi su nestali, a ovaj kupe ima elegantna trostruka svjetla sa LED trakama koji strše prema prednjim blatobranima, takođe nova maska je evoluirala i sad ima agresivne detalje na braniku, a zadnja svjetla su još tanja nego ranije.
Batur je kreirao direktor dizajna Andreas Mindt i njegov tim u Bentleyju. Mindt se pridružio Bentleyju 2021. godine nakon 25 godina na drugim mjestima unutar Volkswagen Grupacije radeći sa brendovima kao što su VW i Audi, a poznat je i po tome što je dizajnirao električni Audi E-Tron. Poput E-Tron-a, Mulliner Batur će voditi Bentleyjev stil dok proizvođač automobila prelazi u proizvodnju električnih vozila kao dio svoje strategije "Beyond100". Bentley se nada da će biti potpuno električni do 2030. godine, ali sam Mulliner Batur nije električan. Bentleyjev sveprisutni 6,0-litarski W12 agregat sa dva turbo punjača proizvodi 730 KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Ovo je najsnažniji automobil koji je kompanija ikada napravila, a vozi se na vrhunskom vazdušnom vješanju koje dolazi sa električnim aktivnim anti-roll sistemom, elektronskim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem i upravljanjem na sva četiri točka.
Unutrašnjost Batur-a se ne razlikuje toliko dramatično kao eksterijer, jer je inspirisana prošlogodišnjim Bacalarom. Kabina zadržava svoj identitet u stilu Bentleyja sa ažuriranim materijalima prilagođenim stilu svakog kupca – sve je urađeno imajući na umu ekološke norme, naravno. Unutar Batura dostupna su tri izbora održivih materijala: škotska i italijanska koža, kao i Dinamica vještački antilop. Tepisi su napravljeni od recikliranog prediva, prvi put za kompaniju, a umjesto karbonskih vlakana, Bentley koristi kompozit od prirodnih vlakana za koji kaže da je održiviji od karbona.