Naslovna > Automobili > Električna limuzina sa "zvučnim" imenom

BYD Seal

Električna limuzina sa "zvučnim" imenom

Jedan od najvećih i najpoznatijih kineskih proizvođača automobila svoju gamu obogatio je sa novom limuzinom zvučnog imena Seal, koje nas neodoljivo podsjeća na istoimenog britanskog pjevača…

Mada suštinski nema nikakve veze sa britanskim pjevačem, muzičarem i producentom Sealom kineski BYD sigurno se ne bi ljutio da njegov novi model sutra dostigne popularnost, koju na muzičkoj sceni danas uživa ovaj umjetnik. Atraktivni sedan razvijen je na e-platformi 3.0, te pozicioniran u višoj srednoj klasi limuzina sa električnim pogonom. Podsjećamo da kao njegovog direktnog konkurenta BYD vidi Tesla 3 model.

Dizajnerski je riječ o veoma modernom automobilu kod kojeg su u prvi plan pored mišićave karoserije stavljena savremena LED svjetla, koja su pozadi spojena i istaknuta originalnim 3D grafikom. Na prvi pogled sa strane zbog izdužene krovne linije ne stiče se utisak da je ova limuzina dugačka čak 4.800 milimetara odnosno da ima raskošan međuosovinski razmak od 2.920 mm. Atraktivnosti vanjskog dizajna značajno doprinosi i činjenica da je serijska oprema veoma bogata i da su u nju uvršteni ekskluzivni elementi poput atraktivnih 19-inčnih alu naplataka, panoramskog staklenog krova, te automatski podesivih ručaka na vratima, koje se u vožnji ili tokom neaktivnosti vozila uvlače u karoserijsko kućište. U BYD ističu da je sa ovim modelom postignut i visoke stepen aerodinamike, koja je osim na veću autonomiju baterija pozitivno uticala i na smanjivanje nivoa buke na visokim brzinama.

Kineska limuzina i u enterijeru uspiješno zadovoljava kako estetske tako i najviše tehnološke standarde, koji trenutno vladaju u autioindustriji. U prvom planu je DiLink multimedija sa inteligentnim sistemom mrežnog povezivanja i 15,6-inčnim komandnim tabletom na sredini, koji je poseban po činjenici da se može rotirati iz horizontalnog u vertikalni položaj. Enterijer nudi spoj premijum materijala i uzorne završne obrade, sa veoma komfornim kožom obloženim sjedištima koja je moguće dobiti sa grijanjem i ventilacijom. Za dobro raspoloženje zadužen je i Dynaudio sistem sa 12 zvučnika, koji je dostupan od drugog paketa opreme. BYD Seal opremljen je i nekim visokotehnološkim dostignućima koja mu omogućavaju uzornu upravljivost i dinamiku vožnje. Tu se u prvom redu izdvaja iTAC tehnologija kontrole obrtnog momenta koja ima mogućnost da predvidi promjenu brzine kretanja svakog pojedinačnog točka 50 milisekundi prije nego što do nje uopšte i dođe. Sistem ima mogućnost korekciju ugla zakrenutosti točkova, kako bi vozilo zadržalo optimalan nivo stabilnosti bez obzira na vrstu spoljnjeg uticaja koji dovodi do njegove destabilizacije.

BYD je na premijeri Seal modela precizirao da će ova limuzina biti dostupna ue vrezijama sa: 150, 230 i 390 kW. Zavisno od odabranog pogonskog paketa ubrzanje od 0 do 100 km/h biće ostvarivo za 3,8 odnosno 5,9 i 7,5 sekundi u verziji sa najnižim nivoom snage i zadnjim pogonom. Zavisno od pogonskog sklopa promjenjiva je i maksimalna autonomija 83 kWh baterije, te ona prema navodima BYD iznosi: 550, 650 te 750 km. Model Seal već je dostupan na kinskom tržištu, po ulaznoj cijeni od 209.800 Juana, odnosno 30.500 Eura. 

Datum objave: 06/08/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook