Prvi velikoserijski električni Seatov model baziran je na malom gradskom automobilu Mii. Podsjećamo da je Seat Mii uz Škodu Citigo tehnološki blizanac Volkswagen Up-a, te da je na tržištu u manje više istom izdanju prisutan još od 2011. godine. Od tada do danas Mii je u kombinaciji sa jednolitarskim trocilindarskim benzinskim motorom našao put do više od 150.000 evropskih kupaca. Sa najnovijim električnim pogonom Seat ovaj model želi učiniti dodatno zanimljivim prije svega renta car kompanijama i gradskim preduzećima, pa tek onda fizičkim licima, koja još uvijek ne pokazuju dovoljno veliki interes prema električnim automobilima. Suštinski dizajnerskih razlika između električnog i standardnog Mii modela koji je pokretan benzinskim motorom nema. Oba modela s vana su na prvi pogled manje-više identična, a razlikuju se tek u detaljima kakva je paleta boja. Naime, uz električni model Seat nudi pet karakterističnih nijansi: Tornado crvenu, bijelu, Costa plavu, Tungsten srebrnu i Deep crnu. Prve četiri boje moguće je kombinovati i sa kontrastnim crnim krovom i retrovizorima, a tu su i opcioni 16-inčni alu naplaci kao svojevrsna nadogradna na standardne čelične 14-inčne točkove. Na prednjim vratima s obje strane vozila nalaze se stilizovane pločice sa imenom modela, dok je hromirani logotip zalijepljen na vrata prtljažnika.
Minimalne promjene napravljene su i u enterijeru kako bi se vozaču omogućilo da ostvari uvid u potrošnju energije i nivo napunjenosti baterija. Umjesto klasične multimedije sa na dodir osjetljivim ekranom i odgovarajućom grafikom, Seat za informisanje vozača koristi pametni telefon i Drive Mii aplikaciju. Telefon se nakon ubacivanja u specijalni nosač na sredini instrument panela i povezivanja sa izvorom struje, putem Bluetootha jednostavno povezuje sa automobilom. Od njega zahvaljujući Seatovoj telemetrijskoj aplikaciji Drive Mii u realnom vremenu preuzima podatke o autonomiji, pređenom putu, stanju baterije. Pametni telefon može da se koristi i kao navigacioni uređaj, ali i medij za povezivanje sa internet sadržajima. Pogonski sklop Mii electric modela čini sinergija elektromotora koji je integrisan na prednoj osovini i 32,3 kWh baterija, koje prema Seatovim tvrdnjama omogućavaju teoretsku autonomiju od 260 kilometara. Za njeno punjenje do 80% kapaciteta na naizmjeničnom 7,2 kW punjaču potrebno je oko četiri sata, odnosno jedan sat ako je struja jednosmjerna, a snaga punjača 40 kW. Sa 83 KS koliko razvija elektromotor Seat Mii do 50 km/h ubrzava za 3,9 sekundi, a do 100 za 12,3. Najveća brzina je zbog ograničavanja potrošnje limitirana na 130 km/h. Prve isporuke Mii Electric modela očekuju se u februaru 2020. godine, a već sada je i definisana njegova početna cijena od 18.490 eura. Uz automobil nudi se i 600 eura vrijedan kućni punjač, čiju ugradnju plaća kupac.