„Rogue“ je predstavljen u SAD-u još u junu 2020., u julu ove godine ekvivalentni X-Trail debitovao je kod kuće u Japanu, a sada je red na Evropu da dobije SUV srednje veličine, zajedno sa tri reda sjedišta, opcionim pogonom na sve točkove i elektrifikovanim pogonom sa trocilindarskim turbo benzinskim motorom. Izgledajući tako poznato iznutra i izvana, X-Trail namijenjen Starom kontinentu dovoljno je velik da primi putnike do 160 centimetara visine na krajnjim zadnjim sjedištima, a što se tiče klupe u drugom redu, ona je podijeljena u omjeru 60:40 i može kliziti naprijed kako bi putnicima olakšala pristup trećem redu.
Motor sa unutrašnjim sagorijevanjem zapremine 1,5 litar zapravo ne pokreće točkove, nego zapravo služi za generiranje potrebne električne energije za bateriju, koja napaja elektromotore. Ova metoda navodi Nissan da kaže da se X-Trail ponaša prilično kao EV, nudeći svojih punih 330 Nm momenta praktično trenutno. Elektro-motor je sposoban za 201 KS, što omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za osam sekundi.