Testiranje novog Audija Q8 e-tron se ubrzava, a nove špijunske fotografije dale su najbolji pogled na predstojeći model. Audijevo nastojanje ka potpuno električnoj budućnosti počelo je sa e-tron SUV-om - ali od tada su i novi BMW iX, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 i Tesla Model Y ušli na tržište električnih SUV vozila. Špijunske fotografije pokazuju da novi automobil neće doživjeti dramatične promjene u eksterijeru. Biće redizajniran prednji i zadnji branik kako bi se osigurao aerodinamičniji paket. Prednja svjetla će takođe biti podvrgnuta blagoj izmjeni, ali Q8 e-tron ne bi trebao biti previše veliko odstupanje od odlazećeg e-trona.
S obzirom na to da je e-tron pod pritiskom, nije iznenađujuće što Audi značajno zateže model za 2022. Novi automobil, koji se sada zove 'Q8 e-tron', i dalje će biti baziran na MLB evo platformi. Kompromisi ove platforme su razotkriveni, ne samo od strane konkurenata, već i od nižeg, elegantnijeg e-tron GT kupea sa četiri vrata, koji se nalazi na električnoj arhitekturi po mjeri koju dijeli sa Porsche Taycanom. Predstojeći SUV Q6 e-tron, koji se nalazi na platformi PPE sljedeće generacije, takođe će vjerovatno imati značajnu prednost u odnosu na svog većeg brata.
Međutim, Audijev član odbora za tehnički razvoj, Oliver Hoffman, otkrio je ranije ove godine da će e-tron dobiti značajne nadogradnje baterije kada bude obnovljen u drugoj polovini sljedeće godine. „Vrlo smo jasni: sa Q6 e-tronom imamo B-segment dok se e-tron fokusira na C-segment“, rekao je Hoffman. „E-tron je zaista poseban automobil za Audi jer je za nas bio pionir električne mobilnosti.“ Hoffman je odbio razgovarati o konkretnim brojkama, ali bi povećana gustina energije mogla omogućiti Audiju da poveća maksimalni kapacitet baterije na više od 100 kWh. Ovo, u kombinaciji sa povećanom efikasnošću njegovih električnih motora, moglo bi omogućiti veći domet e-tron od trenutnog maksimuma, 400 kilometara.