Naslovna > Automobili > Audi > E-tron > Facelift će predstaviti ime Q8 e-tron

Audi e-tron

Facelift će predstaviti ime Q8 e-tron

Ažuriranja će omogućiti da e-tron i e-tron Sportback nastave sa prodajom tokom konvencionalnog sedmogodišnjeg životnog ciklusa, prije nego što ih zamijene automobili bazirani na predstojećoj SSP arhitekturi VW grupe. Izvršni direktor Audija Markus Duesmann potvrdio je da će proizvodnja nasljednika e-trona početi u Briselu 2026. godine, a zvaće se Q8 e-tron...

Testiranje novog Audija Q8 e-tron se ubrzava, a nove špijunske fotografije dale su najbolji pogled na predstojeći model. Audijevo nastojanje ka potpuno električnoj budućnosti počelo je sa e-tron SUV-om - ali od tada su i novi BMW iX, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 i Tesla Model Y ušli na tržište električnih SUV vozila. Špijunske fotografije pokazuju da novi automobil neće doživjeti dramatične promjene u eksterijeru. Biće redizajniran prednji i zadnji branik kako bi se osigurao aerodinamičniji paket. Prednja svjetla će takođe biti podvrgnuta blagoj izmjeni, ali Q8 e-tron ne bi trebao biti previše veliko odstupanje od odlazećeg e-trona.

 

 

 


S obzirom na to da je e-tron pod pritiskom, nije iznenađujuće što Audi značajno zateže model za 2022. Novi automobil, koji se sada zove 'Q8 e-tron', i dalje će biti baziran na MLB evo  platformi. Kompromisi ove platforme su razotkriveni, ne samo od strane konkurenata, već i od nižeg, elegantnijeg e-tron GT kupea sa četiri vrata, koji se nalazi na električnoj arhitekturi po mjeri koju dijeli sa Porsche Taycanom. Predstojeći SUV Q6 e-tron, koji se nalazi na platformi PPE sljedeće generacije, takođe će vjerovatno imati značajnu prednost u odnosu na svog većeg brata.

 


Međutim, Audijev član odbora za tehnički razvoj, Oliver Hoffman, otkrio je ranije ove godine da će e-tron dobiti značajne nadogradnje baterije kada bude obnovljen u drugoj polovini sljedeće godine. „Vrlo smo jasni: sa Q6 e-tronom imamo B-segment dok se e-tron fokusira na C-segment“, rekao je Hoffman. „E-tron je zaista poseban automobil za Audi jer je za nas bio pionir električne mobilnosti.“ Hoffman je odbio razgovarati o konkretnim brojkama, ali bi povećana gustina energije mogla omogućiti Audiju da poveća maksimalni kapacitet baterije na više od 100 kWh. Ovo, u kombinaciji sa povećanom efikasnošću njegovih električnih motora, moglo bi omogućiti veći domet e-tron od trenutnog maksimuma, 400 kilometara.

Datum objave: 09/07/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook