Naslovna > Tehnika > Ferrari testira svoj prvi plug-in hibrid
FOTO GALERIJA (3)

Ferrari

Ferrari testira svoj prvi plug-in hibrid

Osamnaest mjeseci prije nego što će Ferrarijev serijski hibridni model stići na ceste, procurili su prvi špijunski video snimci testnog primjerka prilikom isprobavanja pogona na stazi Fiorano ove kompanije…

Direktor kompanije Sergio Marchionne je potvrdio da su početkom ovog mjeseca vršeni testovi na hibridnom V8 pogonskom agregatu, a špijunske snimke pokazuju da je testni model baziran na platfomi 488 GTB. Automobil nema klasični zvuk motora prilikom vožnje, što sugeriše da je u pitanju plug-in hibridni pogonski sistem koji omogućava potpuno električnu vožnju. Marchionne je izjavio kako će električni pogon biti “tradicionalno hibridni da bi ispunio svoju ulogu” u poređenju sa LaFerrari sistemom korištenja kinetičke energije, koji služi kao “dodatak”, koji u suštini pojačava postojeće performase umjesto da povećava energetsku efikasnost. Još se pouzdano ne zna koji će tačno model biti opremljen hibridnim pogonom, ali se smatra da bi to mogao biti najavljeni Ferrarijev SUV koji bi navodno trebao biti predstavljen na tržištu tokom naredne godine.

 

 

Marchionne je takođe izjavio kako će hibridna ponuda kompanije Ferrari omogućiti ispunjavanje nadolazećih regulative EU o emisiji izduvnih gasova 2021 godine. On je dodao kako će Ferrari “prihvatiti” elektrifikaciju i učiniti je svojim osloncem u daljem razvoju. Kompanija Ferrari je trenutno izuzeta od ciljeva regulisanja normi emisije izduvnih gasova, jer  njihova proizvodnja je manja od 10,000 jedinica ukupno. Takođe ističu da ukoliko budu premašili tu cifru, onda će regulisanje norme biti problem, ali smatraju da će hibridizacija to uspješno riješiti. Vozila će najvrerovatnije usvojiti plug-in hibridni pogonski sistem koji će omogućiti ograničenu dužinu čiste električne vožnje i time smanjiti emisiju izduvnih gasova. Ovakav Ferrarijev model će predstavljati direktnog rivala Lamborghini-jevom  plug-in modelu Urus koji bi trebao biti predstavljen tržištu do kraja ove dekade. Za sada nema detalja oko snage i efikasnosti, ali kada je postavljeno pitanje da li će hibridni pogon označiti gubitak “karaktera” u odnosu na V12 agregat, Marchionne je izjavio: “Da li ste ikada vozili hibridni Ferrari? Kada to budete uradili, siguran sam da nećete propustiti V12!” On je takođe dodao da će u budućnosti  još uvijek biti modela pogonjenih agregatima sa unutrašnjim sagorijevanjem, rame uz rame sa sve većim brojem hibridnih vozila.

Datum objave: 03/04/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook