Naslovna > Automobili > Alfa Romeo > Stelvio > Fino brušenje Alfinog SUV bisera
FOTO GALERIJA (6)

Alfa Romeo Stelvio 2020

Fino brušenje Alfinog SUV bisera

Sa najnovijim unapređenjima i poboljšanjima po pitanju tehnologije, opreme, pogona i stila Stelvio u 2020. godini samouvjerenije izlazi na megdan konkurenciji...

 

Da bez dobrog SUV-a nema ni dobrih prodajnih rezultata svjesni su u i italijanskom Alfa Romeu, koji je za 2020. godinu osvježio i redizajnirao svoj trenutno najpopularniji model Stelvio. Podsjećamo da je Stelvio u originalnom izdanju predstavljen 2016. godine kao atraktivno i tradicionalno dizajnirani Alfin SUV. Za pogon tog premijernog modela sa oznakom Quadrifoglio upotrijebljen je Ferrarijev 2,9-litarski V6 bi-turbo benzinac sa 510 KS, koji mu je podario jedinstven sportski karakter. U 2020. godinu Stelvio ulazi sa određenim vizuelenim, pogonskim i tehnološkim promjenama, od kojih se očekuje da mu udahnu nivo svježine i modernizma, koji su neophodni kako bi održao korak sa mlađom i veoma snažnom konkurencijom. Sa obzirom na činjenicu da je veoma mali broj kupaca imao pritužbe na Stelviov dizajn, sa aktuelnim osvježenjem on je tek minimalno promijenjen. Tačnije, Alfini stilisti nisu dirali ništa na samoj karoseriji već su postojeću paletu boja osvježili sa nekoliko novih nijansi, koje su podijeljene prema podgrupama. Budućim kupcima Stelvia tako su na raspolaganje stavljene grupa Competizione koju čine Trophy White i Competizione Red boje. U grupi Metal nalaze se Visconto Green, Vesuvio Grey i Stromboli Grey, a u Solid su tri nijanse: White, Alpha Red i Black. Za ljubitelje retro nijansi ponuđena je grupa Old Timer u kojoj se nalaze istorijske Ocher Junior GT i Vineyard Red d'Este 6c nijanse. Prva je ljubiteljima Alfinih oldtajmera poznata sa modela Giulia GT  Junior 1300 iz 1966. godine, a druga je Alfina tradicionalna crvena nijansa po kojoj je italijanski brend istorijski prepoznatljiv. Prošlost brenda oživljena je i kroz nazive novih paketa opreme. Osnovna verzija opreme nosi naziv Super, najluksuzniji paket nosi oznaku „Ti“ dok su ljubiteljima sportskog duha namijenjeni Sprint i Veloce. Zavisno od odabranog nivoa opreme od sada je moguće dobiti i nove 20-inčne aluminijumske točkove. Od ekskluzivnih novih detalja koji su dostupni u enterijeru treba izdvojiti polirani aluminijum, ali i umetke od pravih karbonskih vlakana. Za kupce koji žele da njihov model bude jedinstven ponuđeni su i specijalni dodaci iz programa kućnog tunerskog odjela FCA grupe, američkog Mopara. U kabini su ponuđeni neki savremeni sadržaji koji su do sada nedostajali vlasnicima Stelvia. Među njima se kao najzanimljiviji ističu bežični punjač za pametne telefone, koji je smješten ispod centralnog naslona za ruku. Unaprijeđene su i komande za upravljanje multimedijom, koja je dobila novi, grafički i rezolucijski puno kvalitetniji 8,8-inčni ekran. Osim što je osjetljiv na dodir, novi ekran reaguje i na pokrete ruke. Multimedija je dobila potpuno novo grafičko rješenje, koje je savremenije i jednostavnije za korištenje. Primjera radi, korisnik sada po uzoru na pametne telefone ima mogućnost samostalnog grafičkog uređenja startnog menija, tako što će raspored ikonica da prilagodi svojim potrebama. 

 

 

Alfina multimedija podržava Apple CarPlay i Android Auto aplikacije za povezivanje sa pametnim telefonima, a mnogobrojne online usluge ponuđene su i okviru Alfa Connected servisa. Moderniju grafiku dobio je i 7-inčni ekran putnog računara, koji je integrisan između tradicionalnih analognih mjerača brzine i broja obrtaja. Moderniji dizajn karakteriše i multifunkcionalni upravljač, a ugrađena je i nova ručica mjenjača. Sa redizajnom Stelvio je dobio i savremenije sisteme asistencije u vožnji koji omogućavaju viši stepen automatizacije i sigurnosti vožnje, sa mogućnošću samostalnog kočenja, pa i potpunog zaustavljanja vozila u slučaju opasnosti. Prvi modeli redizajniranog Stelvia kupcima će biti isporučeni već tokom januara 2020. godine, Alfa Romeo je potvrdio da neće biti značajnijih promjena cijena. Podsjećamo da je trenutno najpovoljnija verzija Stelvia na bh. tržištu dostupna za 74.300 KM, a riječ je o modelu sa 2,2-litarskim dizel motorom od 160 KS, automatskim mjenjačem i zadnjim pogonom. 

 

 

POGON

Pogonska gama ostala je nepromijenjena i čine ju 2,2-litarski dizelaš u verzijama sa 160, 190 i 210 KS. Tu je i dvolitarski turbobenzinac sa 200 i 280 KS. Svi motori serijski se kombinuju sa osmostepenim automatskim mjenjačem, sa mogućnošću ručnog prebacivanja brzina. Najjači Quadrifoglio u redizajniranom izdanju biće predstavljen tokom godine. U okviru modernizacije pogona Stelvio je dobio takozvani prošireni inercijski režim rada, koji se aktivira u situacijama kada vozač podigne nogu sa papučice gasa, a automobil je pod „zaletom“. On može biti aktivan isključivo u N i A režimima rada (Normal i Advanced Efficiency) elektronskog upravljačkog sistema. Podsjećamo da je do sada radio samo u A režimu. Sportski režim rada je ostao pod oznakom D koja simbolizuje Dynamic termin. U Alfi tvrde da su unaprijedili zvučnu izolaciju u tunelu mjenjača, te da su na taj način smanjili buku koja dolazi iz njega. Ugrađeno je i novo laminirano staklo, koje takođe smanjuje buku.

 

 

 

Datum objave: 15/02/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook