Naslovna > Teme > Novi koncept zastupništva po svjetskim standardima

Ford Store

Novi koncept zastupništva po svjetskim standardima

Predstavljanjem najnovijih modela i najmodernijeg auto salona u regiji uređenog prema najvišim svjetskim standardima, FORD STORE je danas svečano otvorio vrata za buduće kupce i partnere.

Ovim činom se GRAND AUTOMOTIVE d.o.o. Sarajevo svrstao u veliku FORD porodicu, lidera u automobilskoj industriji, čiji je simboličan slogan Go Further upravo i pokazao pravac u kojem ova eminentna automobilska kuća namjerava nastaviti sa radom u Bosni i Hercegovini.

 

Ford Store predstavlja novi koncept zastupništva Forda po najnovijim globalnim Fordovim standardima, a koji tek počinju da se primjenjuju po evropskim lokacijama. Ovakva premium nadogradnja salona će u budućnosti doprinijeti komunikaciji sa kupcima stvarajući jedan prijateljski odnos.  Na samom otvaranju pored unapređenja salona I njegovih karakteristika, predstavljeni su i specijalni modeli koji su prvi put samo za ovu priliku stigli u Bosnu i Hercegovinu. Najviše pažnje su izazvali Ford Mustang i  Ford Focus RS.

 

 

 

Iz Forda su poručili da je ovo samo jedan od mnogobrojnih koraka koji su planirani da najveće svjetske standarde u okvirima poslovanja i odnosa sa kupcima donesu u Bosnu i Hercegovinu.

„Nakon tri godine nepostojanja Ford dilerstva u Bosni i Hercegovini,  veoma sam sretan što upravo danas svečano otvaramo Ford Store u Sarajevu. Našim kupcima i korisnicima smo otvorili vrata u julu prošle godine, i za kratak period ostvarili povjerenje i postali dostupni skoro u cijeloj BiH, putem naše dilerske mreže u Banjaluci, Bijeljini, Tuzli i uskoro u Mostaru, a na ovome se svakako neće zaustaviti naše mrežno širenje“ – izjavio je Mirhad Šabotić, generalni direktor Grand Automotive d.o.o. Sarajevo.

„Prije svega želim da se zahvalim našim kupcima na tome što su odabrali Ford kao automobil za sebe i time iskazali lojalnosti prema našem brendu. Mi se konstantno trudimo da donesemo inovacije, nove usluge, ali i bolje ponude na svim tržištima na kojima poslujemo, a sve u cilju da osnažimo našu partnersku vezu sa kupcima i time zadobijemo njihovo povjerenje. Upravo slogan „Go Furthe“ opisuje novi pristup koji je usmjeren prema trenutnim i svim budućim kupcima.

Datum objave: 04/06/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook