Naslovna > Automobili > Renault > Koleos > Francuski odgovor
FOTO GALERIJA (3)

Predstavljamo - Renault Koleos

Francuski odgovor

Rastuća popularnost kompaktnih crossovera natjerala je Renault da se ekspresno uključi u tržišnu utakmicu i za samo 28 mjeseci razvije svoj prvi pravi offroad model

Renault je u Ženevi predstavio svoj prvi model u crossover segmentu - Koleos, koji je zapravo rezultat neobične multikulturalne suradnje. Naime, njegov izgled je djelo Francuskih dizajnera, Nissanu se pripisuje kompletan razvojni projekat, dok se proizvodnja obavlja u tvornici Busan u Koreji, koja je u vlasništvu Samsung Motorsa. I pored toga mnogi će u Koleosu vidjeti duhovnog nasljednika Scenica RX4, prvog Renaultovog MPV-a izraženih terenskih pretenzija. Relativno kompaktne dimenzije, dužina od 4.520 mm te širina od 1.850 mm, čine ga prilično iskoristivim u gradskim gužvama, dok njegove terenske pretenzije potvrđuje povećano odstojanje od tla, te pristupni i odlazni uglovi od 27 i 31 stepeni, zaštitne ploče ispod motora i rezervoara za gorivo, kao i brojni plastični off-road dodaci.

 

 

 

Unutrašnjost odiše prostranošću i praktičnošću, dostojnim klasičnih MPV porodičnih vozila, dok je udobnost, kako i dolikuje Renaultu, na izuzetno visokom nivou. Iskoristivom prtljažniku zapremine 450 litara (1.380 litara sa spuštenim sjedištima) pristupa se kroz dvodijelni poklopac. Gornji dio omogućava utovar sitnica na skučenom prostoru, dok donji služi kao svojevrsna polica nosivosti 200 kg, pa je moguć i prevoz kabastih tereta. Kao što se i očekuje od Renaulta, i Koleos posjeduje brojne pretince u unutrašnjosti ukupne zapremine 70 litara. 

 

 

 

 

Kako bi omogućio kvalitetan cestovni, ali i terenski nastup, Koleos će dobiti samo najjače pogonske agregate. U pitanju je 2.0-litarski dCi dizelaš u verziji sa 150 i 175 KS, te 2.5 litarski benzinac sa 170 KS. Slabiji dizelaš dolazi u kombinaciji sa manuelnim i automatskim mjenjačem, dok je jači dostupan samo sa šestostepenim ručnim mjenjačem. Snažni benzinski agregat osim manuelnog dostupan je i sa Nissanovim CVT automatikom. Pogonska snaga u zavisnosti od vrste motora prenosi se samo na prednje ili na sva četiri točka, za šta je zadužen Nissanov All-mode sistem, poznat iz modela X-Trail. Ovaj sistem u normalnim uslovima snagu prenosi na prednje točkove, a po potrebi 50 % obrtnog momenta šalje na stražnje točkove. Osim toga tu su i sistemi za pomoć pri kretanju uzbrdo, odnosno pri spuštanju. Sigurnost se kod Koleosa piše velikim slovima, pa je osvajanje maksimalnih bodova na Euro NCAP testu očekivano. Prvi Renaultov „terenac“ interesantan je novitet u crossover klasi, u kojoj se za kupce trenutno bori čak 25 novih modela. Prve reakcije nakon Ženeve pokazuju da će Koleos i pored jake konkurencije imati kupce. 

Datum objave: 01/05/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook