Naslovna > Automobili > Citroen > C4 > Francuski šarm i japanska duša
FOTO GALERIJA (12)

Novitet - Citroen C4 Aircross

Francuski šarm i japanska duša

Po istom receptu po kojem je napravio svoj prvi SUV C-Crosser Citroen je ušao u segment kompaktnih SUV-ova, sa novim C4 Aircrossom, koji je u potpunosti razvijen na osnovi Mitsubishija ASX...

Druga generacija Citroena C4 lansirana je prošle godine, a do danas je plasirana u preko 100.000 primjeraka. Gotovo instantni uspjeh na tržištu postignut je zahvaljujući cijelom nizu inovacija, klasičnijem, odnosno za širi krug kupaca prihvatljivijem dizajnu, još boljim kvalitetom izrade, te naravno cijenama, koje ovaj model čine gotovo nedostižnim po principu uložen/dobijeno. Da Citroen ne spava na lovorikama, pokazuje i proširenje kompaktne C4 game za novog pripadnika, a riječ je o SUV-u C4 Aircross, vozilu koje kombinuje izraženi stil i tehnološke inovacije po kojim je ovaj francuski proizvođač bio oduvijek prepoznatljiv.

 

Kako u Citroenu navode, C4 Aircross je idealno vozilo za osobe koje vode moderan stil života prožet svakodnevnim aktivnostima, odnosno za vozače koji preferiraju maksimalnu udobnost, vozne osobine limuzine i off-road sposobnosti klasičnog terenca. Kao osnova za Citroen C4 Aircross, ali i njegovog brata blizanca Peugeot 4008, poslužio je Mitsubishi ASX, kompaktni japanski SUV razvijen na skraćenoj platformi broj većeg Outlandera, koja je zadržala isti osovinski razmak od 2.670 mm.

 

Citroen C4 Aircross u potpunosti oslikava aktuelna dizajnerska rješenja ovog francuskog proizvođača, sa prepoznatljivim detaljima, koji su uglavnom posuđeni sa novih C3 i C4 modela. Finalni pečat dizajnerski uspjeloj karoseriji daju prednja uspravna LED svjetlosna tijela, kao i upečatljivi logotip, čiji kraci kao i kod standardnog C4 predstavljaju integralni dio grila motora. O enterijeru se za sada malo toga zna, ali svakako najdominantniji detalj predstavljaće elektronski selektor pogona, sa kojim su opremljene verzije sa vučom na sva četiri točka. Postavljen iza ručice mjenjača vozač putem obrtnog selektora ručno može odabrati jedan od tri načina prenosa - 2WD za optimalnu potrošnju goriva, 4WD koji automatski raspodjeljuje obrtni moment između prednje i zadnje osovine i Lock mod, sa kojim se povećava distribucija obrtnog momenta na zadnju osovinu sa ciljem bolje trakcije u zahtjevnijim uslovima vožnje na terenu ili klizavoj podlozi. Sa svojim kompaktnim dimenzijama, odnosno dužinom od 4,34, širinom od 1,79 i visinom od 1.63 metra, Aircross bi trebao biti dovoljno pokretljiv i u gradskom okruženju, u čemu će mu svakako pomoći i mali krug okretanja od samo 10,6 metara.

 

 

Francuski SUV sposoban je primiti pet odraslih osoba, dok će 442-litarski prtljažnik ispuniti većinu zahtjeva i na dužim putovanjima.Kao i ostali pripadnici Citroen game i C4 Aircross ispunjava zadate ciljeve ovog proizvođača prema zaštiti životne sredine. Sa 1.6-litarskim HDi motorom od 110 KS u kombinaciji sa šestostepenim ručnim mjenjačem, ovaj model sa prednjim pogonom predstavlja jednog od lidera u svom segmentu u pogledu emisije CO2. Osim 1.6-litarskog HDi agregata, koji će biti dostupan i u 4WD opciji, Aircross će se isporučivati i sa 1.8-litarskim turbodizelašem od 150 KS, dok je za ljubitelje benzinaca rezervisan 1.6-litarski četvorocilindraš sa 115 KS. Za sada jedini benzinac u ponudi nudiće se samo sa prednjim pogonom i ručnim petostepenim mjenjačem, dok je za ostale pogonske grupe rezervisana šestostepena manuelna opcija. Za potrebe ruskog, ali i još nekih tržišta, u Aircross će se ugrađivati i 2.0-litarski benzinac sa 150 KS, uz koji će na raspolaganju biti petostepeni ručni mjenjač i CVT automatik. Kada se pojavi na tržištu sredinom ove godine, C4 Aircross će se nuditi i sa brojnim detaljima opcione opreme, kao što su između ostalog panoramski krov, kamera za vožnju unazad, multimedijalni sistem sa displejom osjetljivim na dodir, bluetooth i USB konekcije, te hands-free pristup vozilu i GPS navigacija. Nema sumnje da će svaki kupac uspjeti C4 Aircross aranžirati u skladu sa svim potrebama i željama, a koliko će to koštati saznaćemo veoma brzo. Za sada se nagađa da bi početni model na zapadnom tržištu trebalo da startuje po cijenama od 20.000 eura naviše.

 

 

 

Datum objave: 26/06/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook