Naslovna > Automobili > Ford > Tourneo > Funkcionalnost kao najjači adut
FOTO GALERIJA (15)

Novitet – Ford Tourneo Courier

Funkcionalnost kao najjači adut

Kompaktni Fordov monovolumen Tourneo Courier za 2018. godinu pretrpio je manje kozmetičke promjene, te dobio efikasnije motore koji zadovoljavaju nove Euro 6.2 ekološke standarde.

Na osnovu tehnoloških novina, koje je sa sobom donijela nova, sedma generacija Fieste, Ford je već podmladio nekoliko svojih aktuelnih modela. U prošlom broju Autoshop Magazina smo vam predstavili mali kompaktni SUV EcoSport, a prije njega kombi Transit. U ovom ćemo multifunkcionalni kompaktni model Tourneo Courier. Podsjećamo da je on razvijen na Fordovoj B platformi, koju s njim između ostalog dijele B-Max i prethodna Fiesta. Sa 4.160 mm dužine Tourneo Courier je punopravni kompaktni MPV model čija klasa polagano izumire pod naletom svojevrsne invazije trendovskih SUV modela. Sve manji broj konkurenata u Fordu vide kao njihovu šansu za komercijalni uspjeh, jer je na tržištu još prisutan veliki broj kupaca koji se nisu spremni odreći komfora i monovolumenske multifunkcionalnosti, zarad naočitog dizajna malih SUV modela.

 


Originalni Tourneo Courier predstavljen je 2014. godine, a model za 2018. godinu je odmjereno redizajniran. Prednji dio automobila sada krase nova svjetla. Kućišta su ostala ista, ali su grafika i sadržaj drugačiji. U Fordu ističu da su značajno „ispeglali“ aerodinamiku prednjeg dijela vozila, te tako smanjili otpor vazduha i nivo buke. U tu svrhu potpuno je redizajniran prednji branik, čiji centralni usisnik vazduha će u bogatije opremljenim verzijama sada biti ukrašen sa hromiranim okvirom. Vizuelne i strukturne promjene je pretrpjela i maska hladnjaka koja umjesto dosadašnje četiri horizontalne lajsne ima pet. Tourneo Courier i sa boka izgleda svježije zahvaljujući novim dezenima aluminijumskih naplataka. Zadnji dio vozila je ostao u potpunosti isti kao na modelu iz 2014. godine.


U enterijeru su napravljene minimalne vizuelne promjene i to uglavnom na centralnoj konzoli, sa koje je uklonjena Fordova tastatura organizovana po uzoru na mobilne telefone. Ugrađen je novi SYNC 3 multimedijalni sistem, koji je do sada bio dostupan isključivo u modelima više klase. U Fordu tvrde da je sa njim upravljanje multimedijom značajno unaprijeđeno i olakšano, odnosno da je pozicija samog uređaja sad bliža vozaču. U okviru redizajna kupcima su ponuđeni i novi dezeni presvlaka sjedišta i određeni ukrasni materijali, koji do sada nisu bili dostupni. Tu se prije svega misli na ukrasne umetke sa sjajnim crnim klavir lakom. Transportni kapaciteti su ostali na visokom nivou. Zadnja klupa je preklopiva u omjeru 60/40. Sa pet sjedišta kapacitet prtljažnika je do visine naslona 400 litara, dok se njihovim preklapanjem dobija kapacitet od 1.656 litara. U Fordu ističu da je pristup prtljažnom prostoru i zadnjoj klupi uopšte olakšan sa dvoje kliznih vrata.


Kada je riječ o pogonskim unapređenjima, njih je Ford uskladio sa novim Euro 6.2 emisionim standardima, koji su na snazi od septembra 2017. godine i postavljaju još strože ekološke zahtjeve pred savremene motore. Kupci će od sada moći da biraju između 1,0-litarskog EcoBoost benzina i novog 1.5 TDCi dizelskog motora. Svi modeli će se serijski isporučivati sa šestostepenim ručnim mjenjačem, dok je prethodni, podsjećamo, u seriji imao petostepeni. U Fordu ističu da je novi mjenjač brži, efikasniji i da budi osjetno bolji ugođaj u vožnji, te da omogućava efikasnije iskorištenje motora i nižu prosječnu potrošnju. Kupcima koji na prvo mjesto stavljaju nisku potrošnju Ford je ponudio i specijalni ekonomični paket, koji će se serijski isporučivati uz dizel motor. U okviru njega dobija se „Active Grille Shutter“ sistem sa pokretnim zakrilcima u maski hladnjaka, koji regulišu protok vazduha shodno temperaturi motora. Prilikom svake opuštene vožnje otvorenom cestom kada je motor rasterećen i na radnoj temperaturi sistem će automatski zatvarati krilca i tako poboljšavati aerodinamiku automobila.


TOURNEO CONNECT
Fordovu porodicu Tourneo modela osim Courirera i kombija Transit, čini još i Tourneo Connect. Riječ je o modelu razvijenom na Fordovoj C1 platformi na kojoj između ostalog „leže“ Kuga, Focus i C-Max. Ovaj model je dostupan u dvije karoserijske verzije dužine 4,42 i 4,82 metra. Kraća je primarno namijenjena za prevoz pet osoba i ima prtljažnik kapaciteta 1.029 litara (sa oborenim sjedištima 2.410 l). Duža verzija ima sedam sjedišta i prtljažnik čiji kapacitet varira od 1.287 litara sa pet sjedišta do najvećih 2.620. 
 

Datum objave: 20/02/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook