Naslovna > Automobili > Alfa Romeo > Giulia kao bazni model dobija 1.3 turbobenzinski motor

Alfa Romeo

Giulia kao bazni model dobija 1.3 turbobenzinski motor

Downsizing je realnost, stratezi talijansko-američke korporacije Fiat Chrysler Automobiles vode mudru tehnološko-poslovnu strategiju, a to pokazuje uvođenje “malog svjetskog motora” GSE (Global Small Engine)...

Riječ je o novom, modularnom dugohodnom motoru (70 x 86,5 mm), koji je startao 2016. u 2-ventilskoj i 3-cilindarskoj atmosferskoj izvedbi N3 s 999 ccm i 72 KS (76 KS na etanol) za brazilske modele Fiat Mobi, Uno i Argo te 4-cilindarskoj s 1332 ccm i 101 KS (109 KS na etanol), za Fiat Uno, Argos i Crono.
Sada stižu turboverzije s direktnim ubrizgavanjem T3 (3 cilindra, 12V, 999 ccm, 120 KS, 190 Nm), koja je već najavljena za Fiat 500X, a uskoro i za Jeep Renegadea a za iste modele se najavljuje i T4 (4 cilindra, 16V, 1332 ccm, 150 KS, 270 Nm).

 

Ipak, senzacija je sledeće:
Najavljena je Alfa Romeo Giulia 1.3 Turbo, italijanska "bella machina", uvedena 2016. Upregnuta je snažnijom verzijom  GSE motora T4 (4 cilindra, 16V, 1332 ccm, 180 KS, 320 Nm). Ta dugoočekivana ulazna benzinska verzija (trenutno su u ponudi turbobenzinci 2.0 200 KS, 2.0 280 KS i 2.9 V6 510 KS), vraća se u slavnu kategoriju kultnih modela iz 1960-ih i 1970-ih, kad su vrijedile formule: Alfa 1300 = BMW 1600, Alfa 1600 = BMW 2000. Turbobenzinac, koji će elastičnost crpiti iz najvećeg obrtnog momenta od 320 Nm pri 2500/min, omogućiće ubrzanje do stotke za 7,1 s i najveću brzinu od 230 km/h. Deklarisana kombinovana potrošnja će iznositi samo 5,4 litre.

Datum objave: 05/11/2018
Komentarišite ovaj članak


Stanje na putevima

Partneri

Auto Shop Magazin

TV Emisija ASM Plus

 

Facebook