Naslovna > Automobili > BMW > Serija 3 > Glatko lice, zakrivljeni ekran i više tehnologije

Unaprijeđen BMW 3

Glatko lice, zakrivljeni ekran i više tehnologije

Automatik sa 8 brzina je sada standard. Pogon na sve točkove xDrive je opcioni za neke motore (320i, 330i, 320d, 330d, 320e i 330e), a takođe je standardan na 3,0-litarskim šestocilindričnim modelima (340i i 340d)...

Malo je vozila toliko važno u BMW-ovoj liniji kao trajna Serija 3. Sada je stigao osvježeni model za 2023. godinu koji nastoji da ostane konkurentan u segmentu luksuznih sportskih limuzina, nudeći nekoliko vanjskih promjena nadoknađenih značajnim ažuriranjem unutrašnjosti. Dodatna tehnologija u obliku BMW-ovog iDrive 8 operativnog sistema maksimalno koristi novom kokpitu limuzine.

 

 

 


Uzimajući u obzir nedavne debije BMW vozila, moglo bi se smatrati da je osvježenje serije 3 2023 prilično konzervativno. Na njemu se neće naći podijeljena prednja svjetla ili maska sa „velikim bubrezima“, iako je donja rešetka na maski veća. Ugaoni ventilacioni otvori su redizajnirani u L oblik, koji se ogleda u LED elementima novih farova. Zarezi na dnu sočiva su nestali, a odgovarajuće oštre linije tijela na prednjoj strani su znatno ublažene. Rešetka za bubrege je nešto šira, a ukupni rezultat je čistije lice u odnosu na prethodni model.

 

 

 

 

Naći će se sličan motiv na stražnjoj strani, ali daleko manje dramatičan. Zadnja svjetla zadržavaju svoj cjelokupni oblik, ali su nešto tanja. Redizajnirana zadnja maska uključuje više L oblika sa vertikalno orijentisanim reflektorima postavljenim u crna kućišta. Sužavaju se prema dolje, sastaju se u podnožju sa izduvnim otvorima na svakoj strani. Ostali elementi eksterijera uključuju posebne BMW Motorsport okrugle retro bedževe na haubi, prtljažniku i poklopcima točkova za modele M340i, u čast 50. godišnjice BMW-a M.

 

 

 

 

Velika vijest za ovo osvježenje dolazi iznutra sa preobraženom staklenom pločom, i daleko je od konzervativne. Kao što se i očekivalo, Serija 3 dobija masivni zakrivljeni displej koji neprimjetno spaja instrument tablu za vozača sa centralnim ekranom za informacije i zabavu. Vozač dobija 12,3 inča digitalnog displeja za vitalne informacije, sa ekranom od 14,9 inča u sredini. Stakleni kokpit zahtijevao je izmjene na centralnoj instrument tabli, gdje ćete naći tanje ventilacione otvore i izmještene funkcije kontrole klime. Prelaskom na središnju konzolu, ručica osmostepenog automatskog mjenjača sada je zamijenjena mnogo manjom.

 

 

 

Ispod poklopca motora ćete pronaći iste opcije pogonskog sklopa iz odlazeće Serije 3, koji se može elektrifikovati 48-voltnim blagim hibridnim sistemom ili plug-in hibridnom konfiguracijom. Jedina prava inovacija je ograničena na razdjelnik integrisan u glavu cilindra kod četverocilindarskih benzinskih motora, koji je dio poboljšanog sistema punjenja i namijenjen je za optimizaciju performansi. Spektar performansi se kreće od modela 320i sa 181 KS i 320d sa 187 KS do 340d sa 335 KS ili 340i sa 369 KS. Jednostruki plug-in hibridni derivat ima sistemsku snagu od 288 KS i postiže električni domet od 52 do 61 km prema WLTP ciklusu.

Datum objave: 18/05/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook