Naslovna > Automobili > Toyota > Corolla > Godine još dobro stoje
FOTO GALERIJA (7)

Test - Corolla Verso Sol 2.2 D-4D

Godine još dobro stoje

Najbogatije opremljeni model Corolle Verso sa 2.2 D-4D dizel motorom i nakon pet godina na tržištu izgleda zanimljivo i svježe

Ako je u klasi u SUV vozila sa RAV-om 4 bila vodonoša, onda je japanska Toyota u klasi monovolumena potpuno podbacila. Evropska konkurencija, predvođena Renault Scenicom to je znalački iskoristila, ponudivši kupcima mnoštvo zanimljivih i cijenom pristupačnih monovolumena, koji su se veoma brzo afirmisali kao univerzalna vozila.
Prvi odgovor Japanaca na sve popularniju MPV klasu došao je 2001. Godine, kada je na temelju devete generacije najprodavanijeg automobila na svijetu Toyote Corolle, predstavljen porodični monovolumen nazvan Corolla Verso. Prva generacija probila je led na evropskom tržištu, ali za više nije imala potencijala, zbog relativno visoke cijene. Aktuelna, druga generacija, koja je predstavljena 2004. godine iz pozicije aucajdera dovela je Toyotu do samog vrha u klasi. Recept je jednostavan i zasnovan na proizvodnji pouzdanih automobila, koji se ne razmeću ljepotom već svojom funkcionalnošću.

 

 

 

 

 

Corolla Verso dizajnerski je veoma zanimljiv automobil, sa jednostavnim, ali atraktivnim vizuelnim dodacima poput proširenih blatobrana i aluminijumskih krovnih nosača. Kada se tome pridodaju i sedmokraki aluminijumski naplaci sa gumama dimenzija 205/55 R16, Verso postaje veoma nego dopadljiv automobil. Više od izgleda kod monovolumena važna je unutrašnjost i njena ergonomija, ne samo u prvom redu već i na svim ostalim sjedištima. Standardni Verso oprema je sa pet sjedišta, a opciono je moguća ugradnja i trećeg reda, interesantnog višečlanim porodicama. Najbogatiji Sol paket opreme, koji smo imali na testnom modelu ne ostavlja prostora kritikama, jer nudi gotovo sva elektronska pomagala potrebna za ugodnu vožnju na duge staze.

 

 

 

Automatska klima, RDS radio sa CD MP3 uređajem i skladištem za šest CD-ova, parking senzori, tempomat, automatski brisači, VSC kontrola stabilnosti, TRC sistem protiv proklizavanja pogonskih točkova, kožni upravljač i ručica mjenjača, zatamnjena zadnja stakla... u kombinaciji sa velikim brojem korisnih pretinaca i odlagališta za sitnice unutrašnjost Versa pretvaraju u ugodan "dnevni boravak", na čiji komfor primjedbe mogu imati samo oni najzahtjevniji. Interesantno je i da dva paketa ispod, početni Terra i srednji Family nude sasvim pristojnu opremu sa ručnom klimom, ABS-om i EBD-om (Terra) i automatskom dvozonskom klimom, kožnim umecima i multifunkcionalnim upravljačem (Family) u seriji. Osim uzorne ergonomije i udobnih sjedišta, u unutrašnjosti Corolle Verso ističe se interesantan "High tech" kolorit sa plastikom u boji aluminijuma i ugodnim pozadinskim zelenkastim osvjetljenjem. Završna obrada je japanski pedantna, a prostora za napredak ostavlja jedino mjestimično pretvrda plastika.


 

 

Toyotin 2.2-litarski dizel agregat prepoznatljive D-4D oznake, u izvedbi sa 136 KS, poznat nam je odranije iz Avensisa i Rav-a 4. Kao i u ostalim kućnim modelima i u Corolli Verso oduševio nas je mirnim radom, ravnomjernim razvojem snage i prihvatljivom potrošnjom. U kombinaciji sa šestostepenim manuelnim mjenjačem 1.600 kg, težak Verso do 100 km/h potjera za 10 s, sa maksimumom na 195 km/h. Za prosječnog vozača to je puna šaka brade, a za one koji su željni akcije, Toyota nudi pojačanu verziju istog motora sa 177 KS, koja nudi više dinamike, ali i troši više goriva. Prosječnih 7,2 litre dizela na 100 km ostvarenih na zimskom testu odličan su rezultat, ali i potvrda da je 136 KS, ipak prava mjera za porodično orijentisan automobil, koji zahvaljujući odlično podešenom podvozju nudi kompromis između komforne i sigurne vožnje. Pet godina tržišnog prisustva nije ostavilo previše traga na izgledu i kvalitetu Corolle Verso, ona je još uvijek atraktivna i privlačna posebno u ekskluzivnoj testnoj kombinaciji, koja za 45.747 KM maraka nudi jak i štedljiv motor i bogato opremljenu unutrašnjost. Onima kojima je to previše skupo dobro će doći informacija da je Corollu Verso sa 2.2 D-4D agregatom i početnom Terra opremom moguće kupiti za 40.984 KM.

Datum objave: 18/03/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook