Sa preko 312,000 isporučenih Golfova širom Evrope, najnovija generacija nastavila je tamo gdje je prethodnik stao. Protekla godina ostaće obilježena kao godina krize izazvane prije svega pandemijom korona virusa. U poređenju sa 2019. godinom 2020. godina bilježi značajan pad. Primjera radi, u Njemačkoj taj pad iznosi 19,1%, a ukupno je isporučeno 2,917,678 vozila na ovom tržištu, što je svakako najlošiji rezultat u posljednjih 10 godina. Ipak, neke se stvari nisu izmijenile, uključujući očekivanu dominaciju Volkswagenovih modela, među kojima svakako prednjači Golf osme generacije.
,,Sa Golfom 8 neprimjetno nastavljamo uspješnu priču koju su gradile i prethodne generacije. Automobil nastavlja da postavlja tehničke standarde u mnogim dimenzijama“, rekao je izvršni direktor Volkswagena Ralph Brandstatter i dodao: ,,Nakon što je izbijanje korona virusa u proljeće prekinulo tek započeto tržište, Golf je u drugoj polovini godine imao mnogo toga za nadoknaditi“. I pored krize, Golf je dobio i performansne izvedbe GTI, GTD i GTE što je svakako pomoglo prodaji. Zbog velike potražnje za hibridne modele Volkswagen je ponudio i ovu izvedbu Golfa, a da se radi o bitnom faktoru pokazuju i prodajni rezultati koji kažu da je svaki treći prodati Golf upravo hibrid.
Dominaciju na domaćem tržištu Volkswagen je zaključio sa Tiguanom i Passatom koji su se našli na drugoj odnosno trećoj poziciji. Da Njemci ostaju vjerni domaćim proizvodima potvrđuje i podatak da se među deset najprodavanijih automobila 2020. godine našao samo jedan stranac i to Fiat Ducato na desetoj poziciji.