Naslovna > Automobili > Hyundai > i20 > Gradska mjera u svakom pogledu
FOTO GALERIJA (22)

Test – Hyundai i20 1.25 Urban

Gradska mjera u svakom pogledu

Zahvaljujući redizajnu i20 je dobio nešto dinamičnije vanjske linije i zadržao iste pogonske adute, koji ga u kombinaciji sa aktuelnim popustom od 3.500 KM i potpunim srednjim paketom opreme promovišu u zanimljiv svakodnevni gradski automobil...

U šestu godinu, koliko je aktuelni model prisutan na evropskom tržištu, redizajnirani Hyundai i20 ulazi sa zanimljivim adutima: modernijim dizajnom, novim bojama i kolor šemama, savremenijom multimedijom i sigurnosnim sistemima, te provjerenim atmosferskim benzincima. Konkurencija u klasi malih gradskih automobila je veoma jaka, a kako i sa čime joj i20 trenutno parira saznali smo testiranjem jedne od njegovih najpopularnijih verzija pogonjenih 1,25-litarskim benzinskim atmosfercem sa 84 KS, koji je kombinovan sa srednjim Urban paketom opreme.

 

Kako bi ostao u fokusu pažnje kupaca Hyundai je i20 prije dvije godine dizajnerski osvježio i tehnološki unaprijedio. Originalni dizajn modela iz 2014. godine ponudio nam je dopadljivu i originalnu hatchback formu, koja je odlično prihvaćena od Hyundaijevih ljubitelja širom svijeta. Zbog te činjenice Korejci nisu imali potrebe za krupnije rezove, već su postojeći oblik jednostavno prilagodili svom aktuelnom dizajnerskom jeziku. U slučaju i20 to znači potpuno novu masku hladnjaka i prednji branik u koji je ona integrisana. Tu su i novooblikovana svjetla za maglu i minimalno promijenjena grafika glavnih svjetala, dok je zadnji dio osvježen sa novooblikovanim LED svjetlima, a tu je i drugačije stilizovan branik sa istaknutom sredinom i pomoćnim svjetlima. U okviru redizajna i20 je dobio i nova peta vrata na koja je sa branika preseljena registarska tablica.

 

 

Kupcima se nudi deset karoserijskih boja sa tri nove nijanse: Tomato Red, Champion Blue i Clean Slate. Čak sedam od njih dostupno je u kombinaciji sa kontrastnim crnim krovom, što na najbolji model svjedoči koliko je Hyundai ozbiljno pristupio redizajnu i20. Testni model je bio u jednobojnoj kombinaciji sa opcionom Passion Red crvenom bojom koja je doplaćena 500 KM. Mada se uz i20 nude 15 i 16-inčni alu naplaci, na voženom primjerku smo imali standardne čelične 15-inčne točkove, sa za domaće puteve rekli bismo najadekvatnijim mesnatim gumama dimenzija 185/65.

 

 

 

 

U unutrašnjosti je manje-više poznata arhitektura sa multifunkcionalnim trokrakim upravljačem i analognim instrumentima u prvom planu. Osim u testnoj crnoj boji, plastika armature se može dobiti i u svjetlijoj sivoj nijanasi. Sjedišta su udobna, naprijed prostora ima dovoljno, dok se pozadi ugodno mogu smjestiti dvije osobe. Iza njih je raskošan i jedan od najkapacitetnijih prtljažnika u klasi osnovne zapremine 326 litara. Kako bi održali korak sa savremenim komunikacionim tehnologijama, Korejci su razvili novu Display Audio multimediju sa 7- inčnim na dodir osjetljivim ekranom i opcionom navigacijom. Ovaj sistem jednostavno se povezuje sa „pametnim“ uređajima pomoću Apple Car Play i Android Auto aplikacija, te omogućava korištenje različitih internet sistema koji se ažuriraju u realnom vremenu. Preglednost je sasvim solidna, ali treba pohvaliti činjenicu da je i20 već od drugog, testnog paketa opreme dostupan sa zadnjim parking senzorima i kamerom na vratima prtljažnika, koja osim vizuelnog prikaza nudi i grafičke graničnike za lakše određivanje idealne parking pozicije.

 

Za potpuno opremljen model poput testnog, koji je kombinovan sa Urban nivoom opreme i opcionom metalik bojom Hyundai u okviru trenutne akcije traži 23.490 KM, što je 3.500 KM manje u odnosu na redovnu cijenu. Svemu navedenom treba pridodati i petogodišnju garanciju bez ograničenja kilometara, Hyundaijeve adute zbog kojih bi redizajnirani i20 trebao biti još zanimljiviji potencijalnim kupcima.

 

POGON

 

Za pogon testnog modela bio je zadužen četverocilindarski 1,25-litarski benzinac sa 84 KS, koji je namijenjen manje zahtjevnim vozačima, čiji primarni cilj je ekonomičnost, kako u potrošnji tako i u redovnom održavanju. Od Hyundaija obećana prosječna potrošnja od 5,3-litra je ostvariva s mirnom nogom na gasu, dok je testni prosjek najčešće varirao između šest i sedam litara. Pohvale zaslužuje i precizni petostepeni mjenjač, ali i kvačilo koje je veoma ugodno i mekano, te kao takvo idealno za gradsku vožnju. Najveći obrtni momenat od 122 Nm dostupan je pri 4.000 o/min, ali već od 3.000 obrtaja osjeti se živost koja je neophodna da biste oštrije ubrzali i preticali. Vješanje je mekanije podešeno, a upravljač shodno gradskoj orijentaciji i20 veoma lagan za okretanje, ali ne i pretjerano osjećajan. Kao takav testni paket brzo usmjerava vozača ka mirnijoj i opuštenijoj vožnji u kojoj do izražaja dolazi uzorna udobnost, ali i ekonomičnost pogona.

Datum objave: 19/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook