Odmah po predstavljanju prve serije bilo je jasno da je Nissan odradio odličan dizajnerski posao. Nissan Note i pored svoje jednoprostorne forme zračio je i izraženom notom dinamičnosti začinjenom brojnim prepoznatljivim detaljima, što je rezultovalo da i danas izgleda i više nego aktuelno u poređenju sa novim konkurentima u klasi.
Što se tiče „zatezanja bora“, redizajnirani Note je nakon ovog tretmana dobio još smjeliji prednji dio sa izražajnijim svjetlosnim tijelima, novom maskom hladnjaka i branicima u koje su skladno ukomponovana svjetla za maglu ukrašena niklovanim obrubima. Na 4,1 metar dugačkim bokovima se ne primjećuju promjene, izuzmemo li novu paletu lakih naplataka, iz kojih izdvajamo testne 16-colne, koje su se svojim dvobojnim koloritom odlično uklapale sa upadljivom metalik crvenom bojom karoserije. Na zadnjoj sekciji počasno mjesto pripada prepoznatljivoj svjetlosnoj grupi, koju slobodno možemo okarakterisati kao zaštitni, prepoznatljivi znak ovog modela.
Redizajn je uz eksterijer zahvatio i unutrašnjost, ali u znatno manjoj mjeri. Primjetna je upotreba ugodnijih materijala, koji su ovaj put strateški raspoređeni na pozicijama gdje vozač i putnici s njima najčešće dolaze u kontakt. Pozicija za upravljačem je dobra i pored toga što se kožom presvučeno kolo može podešavati samo po visini. Srednji Acenta paket opreme sadrži sve potrebno za svakodnevnu ugodnu vožnju, a izdvajamo automatski klimatizacioni uređaj, fabrički audio CD sistem sa šest zvučnika i bluetooth konekcijom, tempomat sa limitatorom brzine, a tu su i potpuna elektrifikacija stakala i retrovizora, kao i senzor za kišu. Sve u svemu, Acenta je pažljivo skrojen paket, koji puno toga može ponuditi vlasniku Notea, međutim našu pažnju je još više zaokupila zadnja klupa, koja zbog kliznog mehanizma funkcionalnost ovog automobila čini i više nego sjajnom.U pogledu pogona pod prednjim poklopcem našeg testiranog modela bio je ugrađen provjereni i dovoljno kapacitetni 1.4-litarski četvorocilindraš, koji pri 5.200 o/min razvija krajnjih 88 KS.
Najveći obrtni moment od 128 Nm raspoloživ je pri umjerenih 3.200 o/min, a kao pozitivan detalj svakako ćemo izdvojiti odličnu usklađenost pogonske jedinice sa veoma preciznom petostepenom ručnom transmisijom. Iako ne puca od snage, Nissanov četvorocilindraš obezbijediće dovoljno dinamike, ali samo pod uslovom da obrtaje ne spuštate ispod 3.500 o/min i da vozilo nije potpuno opterećeno. To su potvrdila i naša mjerenja, tačnije sprint iz mjesta do 100 km/h za 13,2 sekunde i maksimalna brzina od 171 km/h. U pozitivnu stavku spada i ekonomičnost, jer 6,6 litara bezolovnog goriva potrošenih svakih 100 kilometara i više je nego pozitivan rezultat za vozilo teško 1,1 tonu. Kapacitet pogonske grupe bez imalo iskušenja prate i karakteristike ogibljenja, koje tek na samom limitu nagovještava da nosi MPV vozilo. Drugačije rečeno, pri brzim prolascima kroz krivine, na naglo popuštanje gasa dolazi do blagog podupravljanja, što iskusnijim vozačima može biti zabavno, a manje iskusnim kao znak da su došli do granice koju ovaj put ne nadgleda ESP program stabilnosti, dostupan kao dio dodatne opreme.
Sumiranjem našeg testa ponovo smo došli do zaključka da je Nissan Note jedan od najzrelijih pripadnika kompaktne MPV klase, koji nudi puno toga za uloženi novac. Sa cijenom do registracije od 23.000 KM, garancijom od tri godine ili 100.000 kilometara, Nissan Note 1.4 Acenta bez ikakvog dvoumljenja kotira kao najzanimljiviji model za osobe kojima treba upravo ovakvo vozilo.