Novitec je sada „ubacio“ dodatnu snagu kako bi ga uskladio sa snažnijim modelima iz McLarenove palete. Na raspolaganju je nekoliko paketa nadogradnje, od kojih najsnažniji nadograđuje četvorolitarski twin-turbo V8 agregat na 697 KS pri 714 Nm obrtnog momenta. Gledajući brojeve, stručnjaci iz Noviteca su dodali 85 KS i 84 Nm na već postojeću snagu agregata. Sa ovim nadogradnjama, McLaren GT dostiže ubrzanje od nule do 100 km/h za samo tri sekunde. što je za 0,2 sekunde brže od standardnog modela. Sa druge strane maksimalna brzina je povećana sa 326 km/h na 333 km/h.
Pored radova na pogonskoj jedinici, Novitec je takođe proveo brojne radne sate u opitnom tunelu kako bi unaprijedio suptilni aerodinamički karoserijski paket za GT. Svi dodaci su izrađeni od karbonskih vlakana kako se težina vozila ne bi povećala, a i kako bi ujedino ostavljala impresivan vizuelni utisak. Ovi aerodinamički dodaci se nalaze na više mjesta od prednjih i bočnih spojlera, vazdušnih otvora pa do zadnjeg repnog spojlera.
Za „obuću“ se pobrinuo Vossen, opremivši GT sa jedinstvenim setom naplataka sa dvostrukim krakovima, dimenzija 20 inča na prednjoj i 21 inča na zadnjoj osovini. Nove naplatke dopunjava niža suspenzija koja ovaj model spušta za 25 milimetara u odnosu na standardnu verziju. U listu izmjena ulazi i izduvni sistem od nehrđajućeg čelika, kao i brojni dezeni unutrašnjosti gdje kupac može odabrati različite nijanse i materijale za oblaganje kokpita.