Nakon što je šestocilindarskoj Supri dala prijeko potreban ručni mjenjač, Toyota je sada svoju pažnju usmjerila ka verziji trkaćeg automobila. Predstavljen prije tri godine, GT4 je spreman za trku s nizom mehaničkih poboljšanja. Od svoje prve pune trkačke sezone 2020. godine, više od 50 GT4 vozila se trkalo širom svijeta i osvojilo 11 nacionalnih i međunarodnih šampionata. Sveukupno, trkački automobil je imao više od 50 pobjeda u avgustu.
Inženjeri Toyote Gazoo Racing-a primijenili su promjene u načinu kočenja i upravljanja automobilom nakon informacija koje su dobili od ljudi koji su se u njemu trkali. Osim toga, 3,0-litarski motor ima više konjskih snaga i bolji obrtni moment, zajedno sa poboljšanim hlađenjem. Supra GT4 Evo dobija redizajnirane kočnice s rekalibriranim ABS-om i KW amortizerima najnovije generacije. Pored toga, trkaći automobil dobija drugačiji stabilizator za poboljšanje stabilnosti prilikom skretanja pri velikim brzinama.
Supra GT4 Evo prvi put će se moći vidjeti u akciji u januaru na 24 sata Daytone tokom inauguracijske runde IMSA Michelin Pilot Challenge sezone. U međuvremenu, knjige narudžbi se otvaraju danas i Toyota Gazoo Racing traži 186.000 evra, ne uključujući poreze, carinu i logističke naknade.