Loša vijest je ta da se ovaj pogonski sklop neće naći u serijskom modelu, ali bi se on ipak mogao vidjeti u jednom od modela iz AMG linije. Šef kompanije Mercedes-AMG Tobias Moers je potvrdio informaciju da će se ovaj V8 hibridni pogonski sklop “jednoga dana” krenuti ugrađivati u linijske modele ove kompanije. Moers nije precizirao u kojem će se tačno modelu naći ovaj izuzetni pogonski sklop, ali je istakao kako inžinjeri kompanije uveliko rade na njegovoj serijskoj verziji. Ukoliko se sjećate GT koncepta sa prošlogodišnjeg sajma u Ženevi, on je bio opremljen V8 pogonskim agregatom na prednjoj i električnom pogonskom jednicom na zadnjoj osovini. Sve je do razvojne strategije, i ovaj pogon će se početi proizvoditi jednog dana – izjavio je Moers. AMG prema informacijama razvija svoju vlastitu bateriju za pogonsku jedinicu u nastojanju da se smanji ukupna težina vozila, i da će se obilno koristiti uglenična vlakna prilikom izrade karoserije i ostalih komponenti. Moers takođe ističe kako nema razloga za brigu da će novi hybrid imati zvuk u vožnji, kao na primjer Toyota Prius, već će se inžinjeri iz AMG-ja pobrinuti da ovo vozilo dobije “agresivnu notu” na zvuku izduvnog sistema kao vozila na konvencionalni pogon. Ukoliko se vozi malom brzinom po gradu, onda sasvim u redu da ona bude tiha, izjavio je Moers i dodao kako još uvijek rade na razvoju idealnog zvuka za ovaj hibridni model AMG-ja i to u saradnji sa raznim kompanijama, muzičarima i gejmerima. On je takođe dodao kako još uvijek prikupljaju informacije i da je ovaj posao daleko od konačnog rješenja. Uporedo sa novim hibridnim V8 pogonom, pojedina tehnološka rješenja sa modela Project One se počinju primjenjivati, kao što su AMG-jev električni turbo. Ovo tehnološko rješenje je već primjenjeno na performasnim crossoverima poput audija SQ7, a u bliskoj budućnosti bi mogli biti standardni dio AMG paketa opreme.