Naslovna > Automobili > Ford > Focus > Hibridni pogon i bogatija oprema

Ford Focus

Hibridni pogon i bogatija oprema

Ford je obogatio svoju ponudu hatchback modela Focus novom „blagom“ hibridnom varijantom. Pored pogona, Focus dobija i novu tehnologiju u kabini, dok je u ponudi i nova varijanta Zetec Edition...

Novi „blagi“ hibridni pogonski sistem pozajmljen je od 48-voltnih verzija Fieste, Puma i Kuga, a dolazi u obliku jednolitarskog trocilindarskog benzinca Ecoboost povezanog sa starter-generator motorom. U ponudi su dvije jačine, od 125 i 155 KS koje mijenjaju stari 1,5-litarski benzinac od 150 KS. 48-voltna baterija je smještena ispod suvozačevog sjedišta, kako se ne bi smanjivao prostor u kabini i prtljažniku. Energija prilikom kočenja i usporavanja se prikuplja i može se iskoristiti preko starter-generatora za pomoć pri ubrzanju. Sistem može omogućiti dodatnih 24 Nm dodatnog obrtnog momenta po potrebi i smanjiti opterećenje benzinskog agregata. Takođe omogućava neprekidno gašenje i pokretanje motora, a kupci mogu birati kada da se pokrene novi start/stop sistem kako bi se omogućilo kretanje na nultom sistemu emisije izduvnih gasova, odnosno pri brzinama od 15, 20 ili 25 km/h.

 

 

 

Iako 1,5-litarski benzinac više nije u ponudi, kupcima se nudi jednolitarski trocilindraš EcoBoost od 125 KS bez 48V nadogradnje kao i dva dizelaša: 1,5 litarski od 120 KS i dvolitarski od 150 KS. Ford Focus po prvi put dobija novu 12,3-inčnu digitalnu instrument tablu, koja se standardno ugrađuje u modele ST-Line X Edition, Active X Edition i Titanium X Edition. Ford je takođe dodao novi nivo opreme po nazivom Zetec Edition, koja se bazira na Zetec paketu opreme koji sadrži bežični punjač telefona, prednje i zadnje senzore za parkiranje i Ford Sync 3 infotaiment sistem sa navigacijom kao standardnim dijelom opreme. Modeli ST-Line i Focus Active Edition dobijaju nešto bogatiji paket opreme koji uključuje retrovizore sa automatskim zatamnjivanjem, automatske brisače i ulaz u vozilo bez korištenja ključa.

Datum objave: 22/06/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook