Naslovna > Automobili > Volkswagen > Golf > Hladan i vatren kao Kimi
FOTO GALERIJA (17)

Test - Volkswagen Golf VII 1.6 TDI Trendline

Hladan i vatren kao Kimi

Da ga poredimo sa F1 vozačima za Golf bismo rekli da je najsličniji Kimiju Raikkonenu - tihom, povučenom i hladnom Fincu, čija vatrenost na stazi malo koga ostavlja ravnodušnim. Kapa dolje ide po sedmi put na račun Volkswagena, jer je novi Golf i dalje najbolji u svim segmentima, koji treba da se cijene kod jednog vozača, pardon automobila...

Kada jedan automobil bude proizveden u 28 miliona primjeraka, onda je potpuno jasno zašto je kompaktna klasa nazvana upravo po njemu - Golf klasa. U svojoj sedmoj generaciji Golf na prvi pogled dizajnerski ne nudi puno toga novog. Ipak, treba primijetiti da je upravo zbog takvog načina lagane evolucije i opstao sve ove decenije.

 

Drugim riječima Volkswagenov recept za uspjeh je zasnovan na minimalističkim, ali opet korjenitim promjenama. Sve nove serije Golfa projektovane su tako da vlasnici prethodnih modela ne steknu osjećaj da je njihov ljubimac izgubio na vrijednosti, te da po svaku cijenu moraju da ga zamjene novim. Upravo zbog toga Golf je izrastao u automobilsku instituciju koja odlično drži vrijednost, što je u današnje vrijeme veoma bitna osobina.Pogledamo li novog Golfa s vana, samo izvježbano oko, ali i pravi poznavaoci ovog modela, uočiće te promjene. S druge strane pogled na tehničke podatke otkriva nam da je na smjeni između “šestice” i “sedmice” došlo do napretka u aerodinamici automobila, te da je otpor vazduha sa 0,31 Cx spušten na 0,29 Cx. Dužina je povećana za 56 mm, širina za 13, a osovinski razmak 59 mm. Jedino gdje su Volkswagenovi konstruktori “uštinuli” novi Golf je visina, koja je ostala “kraća” za 28 mm, u odnosu na “šesticu”. Malo, ali opet dovoljno eksterijernih promjena rezultovalo je da se novi Golf savršeno uklopi u aktuelnu Volkswagen gamu, koju slijedi i sada već dobro poznatim 1.6-litarskim common-rail turbodizelašem, opremljenim trendovskim start/stop sistemom.

 

 

 

Bez grama sala

 

 

Zahvaljujući kuri mršavljenja, tačnije prosječnih 100 kg manje, novi Golf se odlično snalazi i sa baznim 1.6-litarskim turbodizelašem, koji nasuprot sebe ima nepune 1,3 tone teško vozilo. Performanse su i više nego zadovoljavajuće, jer sprint iz mjesta do 100 km/h traje 10,9 sekundi, a maksimalna brzina je 190 km/h. Uz disk kočnice na svim točkovima pojačane ABS sistemom i pratećim elektronskim pomagalima, kočioni put od 38 metara smatramo za odličan rezultat. Pri provjeri dinamičkih sposobnosti nismo primijetili negativne reakcije zadnje polukrute osovine, kojom se sada opremaju Golfovi sa baznim dizel i benzinskim motorima, što opet treba zahvaliti i standardnom ESP sistemu koji ne nudi mogućnost deaktiviranja. Sve u svemu, novi Golf s pravom spada u jedan od najkompletnijih automobila u klasi, sposoban da ispuni želje i sportski nastrojenih vozača, ali i onih koji gorivo mjere na kapaljku iz razloga što se ovaj model svakih 100 kilometara prosječno zadovoljava sa samo 4,9 litara eurodizela.

 

 

 

Čvrst kao granit

 

 

Paket opreme Trendline zaista nudi sve ono što je potrebno jednom prosječnom vozaču u našoj zemlji, pa čak i više od toga. Klimatizacioni sistem, elektrifikovana stakla i retrovizori, audio-sistem sa multifunkcionalnim ekranom osjetljivim na dodir samo su neki od detalja sa kojim standardno dolazi testna Trendline varijanta. Kvalitet izrade je na očekivano veoma visokom nivou, a svi ugrađeni materijali biće pravi izazov, kako za neodgovornije vozače tako i za zub vremena. Čitav enterijer djeluje kao da je izliven iz jednog komada, a mnogim detaljima upućuje na zaključak da su u Volkswagenu kupcima Golfa od osnovnih modela htjeli ponuditi dozu luksuza, koji je do sada uglavnom bio rezervisan za skupocjenije pakete opreme. Rast dimenzija u dužinu i širinu, te potencijal nove MQB platforme najevidentniji su dakle u ponudi prostora u kabini, koja je za vozilo ove klase raskošna. Ni prtljažni prostor nije zaboravljen, tako da novi Golf sada raspolaže osnovnom zapreminom od 380 litara, koja se uobičajenim preklapanjem zadnje klupe može povećati na krajnjih 1.270 litara. Zvučna izolacija je perfektna, a koliko se vodilo računa o eliminaciji neugodnih zvukova najbolje govori podatak da je motorni prostor zvučno izolovan i sa donje strane.

 

 

Kvalitet i cijena

 

 

Sve one koji su novog Golfa čekali sa velikim nestrpljenjem obradovaće podatak da je njegova prodaja počela u svim Volkswagenovim centrima u BiH. Za testni model sa Trendline paketom opreme i štedljivim 1.6 TDI agregatom do registracije treba izdvojiti 37.160 KM. Na sve to dolazi četvorogodišnja garancija i doza ekskluzivnosti, koju vam u BiH, ruku na srce, ne može ponuditi nijedan kompakt osim Volkswagen Golfa.

 

Datum objave: 13/02/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook