Naslovna > Vijesti > Hyundai i Kia elektrifikuju svoje SUV modele u 2020-toj .
FOTO GALERIJA (4)

Kia/Hyundai

Hyundai i Kia elektrifikuju svoje SUV modele u 2020-toj .

Tri SUV-a poznatih južnokorejskih proizvođača automobila dobiće hibridne i plug-in hibridne verzije kao dio grupe predviđene za elektrifikaciju...

 

Hyundai i Kia intenziviraju svoje napore na elektrifikaciji svojih modela u ponudi, a do sredine decenije namjeravaju lansirati na tržište trinaest hibridnih, šest plug-in hibridnih, dvadeset i tri potpuno električna i dva modela sa gorivnim ćelijama. Novorazvijena platforma namijenjena elektrifikovanim modelima biće uvedena do 2024. godine do kada je planirano predstavljanje prvog automobila sa nultom emisijom izduvnih gasova. Potpuno električni model sa baterijskim napajanjem ova južnokorejska grupacija namjerava predstaviti u toku 2021. U međuvremenu u ovoj godini će dva najvažnija SUV-ja nove generacije iz Hyundaijeve ponude, Santa Fe i Tucson, dobiti svoje hibridne i plug-in hibridne varijante. Što se tiče Kie ona ima u planu da skine „veo tajne“ sa novog Sorenta takođe sa dva tipa hibridnog pogona. Pored elektrifikacije svojih portfelja u narednim godinama, Hyundai i Kia posvetiće posebnu pažnju tehnologiji autonomne vožnje kao rezultat zajedničke saradnje sa Aptiv-om u SAD.

 

Cilj ove saradnje je komercijalizacija ove tehnologije do 2023. godine sa planovima prodaje automobila opremljenim sa sistemima SAE Level 4 i Level 5 u skorijoj budućnosti. Kako bi se sve ovo omogućilo, ova južnokorejska grupa namjerava da do 2025. godine uloži impresivnih 87 milijardi dolara u razvoj naprednih tehnologija. Ostaje nada da će dio planiranih sredstava biti iskorišten za razvoj sportskog modela sa pogonskom jedinicom „srednjeg“ ranga, koji se od Hyundaija godinama iščekuje na tržištu. Najnoviji i najbolji primjer takvog vozila je nedavno testirani prototip RM19 baziran na modelu Veloster koga pokreće dvolitarski benzinski agregat postavljen u zadnjem dijelu vozila koji isporučuje jačinu od 390 KS i 400 Nm obrtnog momenta.

Datum objave: 03/01/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook