Naslovna > Vijesti > Hyundaijev luksuzni brend dolazi u Evropu

Genesis

Hyundaijev luksuzni brend dolazi u Evropu

Korejski proizvođač luksuznih automobila limuzinom G80 i SUV modelom GV80 počinje svoj pohod na evropsko tržište ovog ljeta i nudi specijalne povoljnosti potencijalnim kupcima...

Prije nešto više od pet godina, Hyundai je pošao stopama Toyote i Nissana odlučivši da osnuje vlastiti luksuzni brend naziva Genesis, koji su nosili raniji luksuzni modeli korejskog proizvođača. Korejci su ozbiljnim pristupom i ulaganjima gamu uspjeli proširiti na pet modela i stvoriti jedinstven dizajnerski jezik kojim se jasno razlikuju od konkurencije. Za proboj na evropsko tržište će u početku biti zadužena dva modela. Limuzina G80 će pokušati da se nametne konkurentima poput BMW-a Serije 5 i Mercedesove E-Klase, dok će luksuzni SUV GV80 između ostalih imati za protivnike modele GLE i X5. Prodaja dva modela u Velikoj Britaniji, Njemačkoj i Švajcarskoj će početi na ljeto ove godine, a uskoro bi ih trebali pratiti i manji G70 i GV70, kao i poseban model namijenjen za evropsko tržište koji će biti predstavljen u toku godine. Ponuda će do ljeta 2022. godine biti proširena sa tri električna modela, uključujući elektrifikovani G80 predstavljen na sajmu u Šangaju.

 

 


Manji broj Hyundai Genesis limuzina se već našao na tržištima pojedinih evropskih zemalja prije odvajanja luksuznih vozila u zaseban brend, ali se Genesis novom gamom sa svježim dizajnom i modernom tehnologijom želi ozbiljnije predstaviti na tržištu luksuznih vozila starog kontinenta. Velika pažnja će biti posvećena usluzi u online i fizičkim prodajnim mjestima, koja će biti organizovana u formi „Genesis Studio“ centara u Londonu, Minhenu i Cirihu, u cilju vrhunskog iskustva kupovine novog automobila. Kupci će dobiti ličnog asistenta koji će mu pomoći pri odabiru i posjedovanju vozila, a modeli će se nuditi uz pet godina garancije, pomoć na putu i bežična ažuriranja softvera. Genesis novim sistemom prodaje želi olakšati kupovinu pod motom „Mi dolazimo vama“ koji podrazumijeva direktno dostavljanje automobila kupcu i otpremanje na servis bez potrebe da vlasnik nakon kupovine pristupa prodavcu.

Datum objave: 05/05/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook