Naslovna > Automobili > Citroen > C4 > I konvencionalni i električni pogon pod istim odijelom

Citroen C4 2021.

I konvencionalni i električni pogon pod istim odijelom

Novi Citroen C4 otkriva detalje prije zvanične promocije zakazane krajem juna i predstavlja prvi model ovog brenda sa izborom dizelskog, benzinskog ili potpuno električnog pogona...

Novi C4 je pozajmio stilske detalje od većeg SUV-ja C5 Aircross, kao i konceptualnog 19_19 koji je predstavljen kao budućnost Citroenovog dizajna. Njegov uticaj se može primjetiti u dizajnu prednjih i zadnjih svjetlosnih grupa na novom C4. Bilo da kupac odabere verziju sa konvencionalnim agregatima ili potpuno električni pogon, izgled ovog crossovera ostaje identičan sa izuzetkom oznaka serije e-C4 u plavoj boji. Unutrašnjost kabine je „nježnije“ redizajnirana u odnosu na aktuelni C4 Cactus. Nova digitalna kontrolna tabla i instrument pokazivači su očigledni, dok je tu i restilizovana centralna konzola.

 

 

 

 

Tehničke detalje novog C4 Citroen drži „pod ključem“ do zvanične promocije zakazane za 30. juni. Doduše, poznato je da se ovaj model bazira na istoj e-CMP platformi kao i najnoviji Peugeot 208 i 2008, tako da se već otprilike zna šta se može očekivati. U ponudi će se najvjerovatnije naći samo jedan benzinski agregat i to 1,2-litarski trocilindraš u tri varijante: od 100, 130 i 155 KS. Svi modeli će imati pogon na prenju osovinu, a snažnije verzije će se nuditi sa osmostepenim automatskim mjenjačem. Jedini dizel agregat u ponudi će biti 1,5-litarski od 102 KS. Očekuje se da će e-C4 koristiti bateriju od 50 kWh koja će pokretati elektromotor i isporučivati oko 137 KS na prednju osovinu. Identičan pogonski sklop u Peugeotu e-2008 omogućava domet od oko 300 kilometara u WTLP ciklusu, a slično se može očekivati i u e-C4.

 

 

 

 

Jedina informacija koju je Citroen potvrdio je da će svi C4 imati novi progresivni hidraulični sistem ovjesa. Opruge i amortizeri rade sa hidrauličkim kompresionim i povratnim zaustavljanjem koji su dizajnirani za postepeno usporavanje kretanja karoserije kroz  rupe i izbočine na podlozi. Početak prodaje novog C4 se može očekivati u januaru naredne godine, a cijena će se vjerovatno kretati od 21.300 eura po primjerku, dok se cijena električnog modela može očekivati od oko 33.600 eura po jedinici.

Datum objave: 16/06/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook