Naslovna > Automobili > Renault > Laguna > Igračka velikog tate
FOTO GALERIJA (9)

Predstavljamo - Renault Laguna Coupe

Igračka velikog tate

Libanac Carlos Ghosn, prvi čovjek kompanije Renault-Nissan, u Cannu je predstavio novu Lagunu Coupe, prelijep automobil dostojan voznih parkova prestižnih mondenskih ljetovališta

Prvi čovjek kompanije Renault-Nissan, Libanac Carlos Ghosn za kratko vrijeme vratio je osmijeh na lice mnogih ljubitelja francuskih automobila, koji njegovu marketinšku taktiku često porede sa Napoleonovom vještinom taktiziranja. Posljednji u nizu aduta „ubica troškova” je predstavio sam lično, dovezavši se do crvenog tepiha svečane dvorane filmskog festivala u Cannesu za upravljačem nove Lagune Coupe, prelijepog četvorosjeda kojem već sada mnogi predviđaju svijetlu budućnost. Veliki osmijeh i iskrena radost na licu jednog od najuspješnijih menadžera današnjice pred kamerama najuticajnijih svjetskih medija u samo nekoliko sekundi “izreklamirali” su Lagunu Coupe širom svijeta, a nekoliko krugova odvezenih prije trke Formule 1 u Monacu sigurno su probudili znatiželju kod dobro potkoženih bjelosvjetskih bogataša. Odličan marketing…

 

 

 

Da želja Francuza za oživljavanje proizvodnje atraktivnih coupea nikada nije zamrla, potvrđuje nova Laguna Coupe, koja je zasnovana na konceptu Fluence, predstavljenom još 2004. godine, te Laguna Coupe Conceptu, dorađenoj verziji Fluencea, viđenom na prošlogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu. Iako prati dizajnerske smjernice limuzine, Laguna Coupe je mnogo ljepši i atraktivniji automobil, sa niskom, elegantnom siluetom i čistim linijama karoserije. Prednjim krajem dominiraju novodizajnirana svjetla, sa velikim otvorom za dovod vazduh do motora, čiji poklopac je mnogo položeniji u odnosu na limuzinu. Bokove karakteriše uzdužni pregib, koji se proteže od prednjih do zadnjih svjetala i tako naglašava klinastu coupe formu automobila. Najviše novina donosi zadnji kraj sa atraktivno razvučeni diodnim svjetlima, te neobično ispupčenim poklopcem prtljažnika, čiji krajevi se protežu do polovine zadnjeg točka. 


DUGA TRADICIJA
Florida, Fuego, Alpina… samo su neki od modela iz bogate Renaultove istorije, koji su ostavili dubok trag na automobilskoj sceni i na kojima je francuski proizvođač strpljivo gradio svoj imidž do kraja sedamdesetih, kada je zbog naftne krize naglo zaustavio razvoj velikih sportskih coupea. Nakon skoro dvije decenije apstinencije, Renault se u visokom stilu vratio u klasu coupea više srednje klase.

 

 

Pored odličnog dizajna Laguna Coupe nudi i mnogo novosti ispod lima, prvenstveno dva potpuno nova V6 agregata, te Active Drive podvozje sa četiri upravljiva točka, koje je premijerno predstavljeno u GT modelima standardne Lagune. Prvi od dva nova V6 agregata je dCi dizelaš koji razvija maksimalnih 235 KS (173KW) i ima obrtni moment od čak 450 Nm, dok je drugi 3.5-litarski benzinac snage 240 KS (175KW). Benzinac ostvaruje maksimalni obrtni moment od 330 Nm, te se prvi put nudi u kombinaciji sa šestostepenim automatskim mjenjačem, koji će se ugrađivati uz jači dizelaš. Sa ovako snažnim motorima Laguna Coupe biće sposobna uhvatiti 100 km/h za manje od 7 sekundi. Za one manje zahtjevne Renault će ponuditi poznate dvolitarske dizelaše i benzice, raspona snage od 130 do 175 KS.

 

BOGATA OPREMA
Za Lagunu Coupe predviđeno je nekoliko različitih paketa opreme, koji se ne bi trebali značajnije razlikovati od onih koji se nude uz limuzinu i karavan. Zahtjevnijim kupcima biće ostavljeno niz dodatnih opcija poput panoramskog staklenog krova, 18-inčnih aluminijskih naplataka, podesivog vješanja... sa kojima će moći automobil prilagoditi po svom ukusu. 

 

 

Active Drive podvozje nastalo je kao plod saradnje Renaultovih inženjera i njihovih kolega iz specijalnog Renault Sport odjela i svojevrsna je najava vrhunskih voznih svojstava i dinamične vožnje, u kojoj će moći uživati vozači Lagune Coupe. Active Drive sistem posebno je učinkovit pri malim brzinama u gradu, kada omogućava izuzetno lako manevrisanje na uskom prostoru, ali i pri vožnji zavojitim putevima, kada dozvoljava neuporedivo brže i sigurnije prolaske kroz krivine. Učinak ovog sistema povećan je kombinacijom sa direktnim i preciznim servoupravljačem, te sportski odmjerenom podrškom ESP sistema. Još jedan od značajnih kvaliteta novog Renaultovog coupea je i visok nivo aktivne i pasivne sigurnosti, od koje Francuzi očekuju da na EURO Ncap testu bude nagrađena sa maksimalnih pet zvjezdica. 

Datum objave: 01/07/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook