Naslovna > Automobili > KTM > KTM X-Bow GT-XR > Igračka za stazu koja je legalna na drumu

KTM X-Bow GT-XR

Igračka za stazu koja je legalna na drumu

Proizveden u istoj fabrici u Grazu gdje se proizvode i ostali X-Bow derivati, GT-XR košta 284.900 evra. To uključuje točkove sa centralnim zaključavanjem zajedno sa katalizatorom i prigušivačem za izduvni sistem od nerđajućeg čelika. Austrijska fabrika godišnje proizvede oko 100 X-Bow jedinica, što znači da će biti rijedak prizor na javnim putevima.

Nakon brojnih špijunskih snimaka, KTM predstavlja X-Bow GT-XR koji će služiti kao drumski ekvivalent svom GT2 trkaču. Automobil je prvenstveno razvijen i usmjeren na stazu, ali se reklamira sa registarskim tablicama i kao „najbeskompromisniji super sportski automobil za ulicu". Nisko postavljeni kupe je kulminacija istorije X-Bow-a, koja je započela još 2008. godine. GT-XR ima impresivnu težinu od samo 1.250 kilograma i veliki rezervoar za gorivo koji može da ponese 96 litara za domet do 1.000 kilometara. Krov nije fiksni, nego se se spušta na elektični pogon i čak ima funkciju „soft close“ poput vrata i prtljažnika luksuznog automobila. Automobil ima pogon na zadnje točkove i može se pohvaliti diferencijalom s ograničenim proklizavanjem za optimalnu isporuku snage.

 

 

 


U srcu KTM X-Bow GT-XR je Audijev provjereni 2.5 TFSI motor, redni petocilindarski agregat sa turbo punjačem koji proizvodi 493 konjske snage pri 6.350 o/min i 581 Nm obrtnog momenta pri 5.550 o/min, što je znatno više od onoga u RS3 ili TT RS. Iz Volkswagen Grupe dolazi i sedmostepeni automatski mjenjač s dvostrukim kvačilom (DQ500). Potrebno mu je samo 3,4 sekunde da dostigne 100 km/h iz stanja mirovanja i dostiže maksimalnu brzinu od 280 km/h. Najnoviji X-Bow se vozi na 19-inčnim prednjim i 20-inčnim zadnjim OZ Racing točkovima sa gumama 235/35 R19 i 295/35 R20.

 


Vješanje koristi Sachsove amortizere i vozači mogu podesiti visinu vožnje naprijed i nazad. KTM navodi da je težina raspoređena 44:56 (naprijed/nazad) dok su keramičke kočnice dostupne uz doplatu. Karoserija od karbonskih vlakana je ručno obojeno, a unutra se nalaze dva sjedišta na kojima ekrani prikazuju snimke snimljene bočnim kamerama koje zamjenjuju retrovizore.

Datum objave: 07/09/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook