Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > GLC > Ilustracija automobilske sile
FOTO GALERIJA (26)

Novi Mercedes-Benz GLC Coupe

Ilustracija automobilske sile

Donosimo vam još jednu ekskluzivnu priču! Ovoga puta smo imali čast prvi iz Bosne i Hercegovine voziti novi model njemačkog giganta Mercedes-Benza, prvu generaciju GLC Coupe-a...

Prezentacija prvog Mercedesovog SUV-a iz „B“ segmenta upriličena je na padinama Alpa, tačnije u mjestu Aosta Valley, nadomak Torina, gdje smo prvi iz Bosne i Hercegovine uživali u neopisivo lijepim pejzažima, ali i u svim mogućnostima koje pruža Mercedesov novajlija. Sada je već izvjesno kako su u Štutgartu više nego spremni za rat s konkurencijom, a u „bitkama“ koje slijede na prvoj meti je najljući suparnik, zemljak BMW X4.
S vizuelne strane novajliju možemo okarakterisati kao model koji nije opsjednut izgledom, jer ne nudi ništa novo. Jasno su vidljive jednake linije sa većim bratom GLE Coupeom, jer se, u suštini, radi o njegovom minijaturnom izdanju.

 

 

Standardni agresivni Mercedesov oblik „njuške“, kupeovska linija svedena prema zadnjem kraju automobila i masivne metalne površine oštrim linijama jasno daju do znanja da sa ovim novajlijom nema šale! A kako i može biti kada je Mercedes za GLC Coupe pripremio čak šest pogonskih agregata i to dva benzinaca i tri dizelaša, te jednog, ali vrijednog, hibrida. Najmanji benzinski agregat nosi oznaku GLC 250 i iz dva litra zapremine crpi 211 KS pri 5.500 obrtaja i raspolaže obrtnim momentom od 350 Nm, dok snažniji benzinac, onaj sa oznakom GLC 300, proizvodi 34 KS više. Kod dizelaša najmanji je GLC 220 D sa 170 KS iz 2,2 litra, dok GLC 250 D ima 204 KS i 500 Nm obrtnog momenta, dakle, za 100 više od najslabijeg dizelaša.
Model koji se nama najviše dopao i sa kojim smo se najviše družili u dvodnevnoj testnoj vožnji je GLC 350 D. To što ima najveću brojku znači da raspolaže i najvećom zapreminom motora, od čak 3 litra, koje proizvode zavidnih 258 KS i obrtni momenat od čak 620 Nm, raspoloživih već pri 1600 obrtaja. Koliko je zaista opaka ova mašina najbolje pokazuje podatak da do stotke ubrzava za svega 6,2 sekunde, što je impresivno, jer se radi o SUV-u teškom skoro dvije tone. Ono što je interesantno je da svaki model dolazi sa novim 9G-Tronic automatik mjenjačem i pogonom na sva četiri točka.

 


Ono što već mnoge zanima je dostupnost novog člana Mercedesove Coupe porodice. Na evropskom tržištu za narudžbe je dostupan već od polovine juna, dok se njegova premijera u Bosni i Hercegovini očekuje početkom jeseni. Svi oni koji su, ipak, nestrpljivi, moći će već od početka avgusta priuštiti sebi privilegiju da i prije zvaničnog predstavljanja naruče svoj primjerak. Cjenovno GLC Coupe biće skuplji za oko 5.000€ od klasičnog GLC-a, što ide na dušu mnogo bogatijoj serijskoj opremi i nešto egzotičnijem obliku karoserije u odnosu na brata blizanca.


Anterfile
GLC 350 e – Uvijek sita hibridna zvijer...
Među najzanimljivijim modelima na prezentaciji bila je hibridna verzija GLC-a...

Hibridni model je najveću pažnju specijalizovanih novinara na prvi pogled privukao zbog jedine bijele boje karoserije među testnim modelima i posebnog dizajna aluminijumskih naplataka, ali i oznake na vratima prtljažnika. Nekako se moglo i očekivati da će iz Štutgarta napraviti korak dalje i pripremiti posebno izdanje GLC Coupea. Pošlo im je za rukom da bude „drugačiji“, iako je isti. To što na vratima prtljažnika nosi najveći broj, 350, i oznaku „e“, koja upućuje na to da se radi o benzincu, nikako ne otkriva da ukupna snaga od 320 „konja“ u stvari traži manje od tri litra benzina za 100 km puta! Ova „mala“ zvjerka do stotke skoči za manje od 6 sekundi, tačnije 5,9, što je rezultat kakav mnogi automobili namijenjeni sprintu ne mogu da postignu. Snaga se na sve točkove prenosi preko 7G-Tronic plus automatskog mjenjača, što će i ljubiteljima sportske vožnje predstavljati pravo zadovoljstvo, naročito kada zbog sedam stepeni prenosa dostignu maksimalni obrtni momenat od 560 Nm već od 1200 obrtaja...

Datum objave: 26/12/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook