Da u korejskom odjelu Chevroleta, odnosno bivšeg Daewooa, počinju duvati neki novi vjetrovi bilo je očigledno već nakon predstavljanja redizajniranog Avea, te zanimljivih koncepata Spark i WTCC Ultra. Prvi globalni automobil, koji bi zahvaljujući uskoj saradnji njemačkih, korejskih, američkih i australijanskih dizajnera trebao zadovoljiti ukuse svih tržišta je limuzina Cruze, razvijena na takozvanoj Delta platformi, koju koristi i nova generacija Opel Astre. Chevrolet Cruze je najbolji primjer da jeftini automobili ne moraju uvijek biti neugledni. Upečatljiv prednji dio sa dvostrukim grilom, upadljivim Chevrolet logotipom, bistrim svjetlima te masivnim odbojnikom ima izraženo sportski nastup i izgleda veoma zrelo i „muški“.
Za razliku od prednjeg kraja 4.597 mm dugačka bočna silueta finalizovana je konvencionalnije, sa izuzetkom linije krova, koja se u coupeovskom maniru skladno spušta ka prtljažniku. Na zadnjem dijelu najviše pažnje izazivaju velika svjetlosna tijela i bočne ivice prtljažnika zaobljene po uzoru na Opel Insigniju. Testirani LS model dopadljiviji je zahvaljujući bijeloj boji karoserije i atraktivnim 16-colnim lakim naplatcima sa pneumaticima dimenzija 205/60. Koliko je truda i pedantnosti uloženo u novu Chevroletovu limuzinu, najbolje se vidi u unutrašnjosti. Sklad lepršavih linija i ugodnih materijala posebno se ističe na zanimljivo skrojenoj instrument tabli, čija je najizražajnija osobina simetričnost.
Ovaj koncept posuđen je od američke sportske ikone Chevrolet Corvette. Pri smještanju za upravljač, koji neodoljivo podsjeća na onaj u Opel Insignije, dolaze do izražaja veoma udobna sjedišta, sa dosta bočne potpore. Analogni instrumenti osvijetljeni ugodnim plavim koloritom su pregledni, kao i centralni greben, gdje su smještene jednostavne komande fabričkog audio-sistema i automatske klimatizacije. Praktična strana enterijera ogleda se u brojnim pretincima, počev od zatvorenih ispred suvozača i između sjedišta, do velikih otvorenih džepova u vratima. Po dinamičkim karakteristikama, Cruze 1.6 LS spada u grupu automobila, koji ne mogu opravdati svoj sportski dizajn. Mada bi ogibljenje u kombinaciji prednja McPherson i zadnja polukruta osovina bez problema izašlo na kraj i sa znatno jačim pogonom, početni četverocilindraš ne predstavlja veliki izazov. Naime 1.6-litarski agregat sa 113 KS, u praksi ničim ne potvrđuje svoju zapreminu, a ni snagu. Razloge njegove inertnosti pronašli smo u petostepenom ručnom mjenjaču dugačkih prenosnih odnosa, ali i težini od 1.360 Kg.
Osjećaj u vožnji navodi na zaključak da se ispod prednjeg poklopca krije puno manji motor, čija nemoć ponajviše dolazi do izražaja kod međuubrzanja. Letargičnost motora zamara vozača, jer Cruze 1.6 LS traži dosta prostora da bi se obavilo bezbjedno preticanje na putu...Uzimajući u obzir da je riječ tek o početnom agregatu u ponudi, treba reći da bi on trebao ispuniti očekivanja defanzivno orijentisanih vozača, koji u prvom redu cijene udobnost. U njihovom režimu vožnje i prosječna potrošnja trebala bi biti manja od one, koju smo mi ostvarili - 8,9 litara na 100 km. Pri mjerenju performansi Cruze se sa 12,7 sekundi do 100 km/h i nije pokazao kao rasni sprinter, ali se sa druge strane iskupio visokom maksimalnom brzinom od 187 km/h. Disk kočnice ojačane ABS sistemom lako su izlazile na kraj sa masom testnog automobila, zaustavljajući ga sa 100 km/h za 41,6 metara. I pored neubjedljivog pogona, Chevrolet Cruze 1.6 LS predstavlja pravo otkrovenje na bh. tržištu, jer kupiti toliki „komad“ odlično opremljenog automobila za 24.624 KM doskora je bilo u domenu naučne fantastike. Dakle ako vam performanse nisu na prvom mjestu, a pri tome ste i finansijski ograničeni, nema nikakvog razloga da Cruze sa osnovnim benzincem ne uđe u najuži izbor.