Mike Manley je komentare dao tokom iznošenja FCA plana za naredni period. Izrazio je želju da se kupci presele u B segment, gdje je do sada boravio Fiat Punto. Brojne marke, kao što su Ford i Opel već su izašle iz A segmenta (gradski automobili), dok Volkswagen grupa vjerovatno neće zamijeniti braću i sestre modela Up i Citigo sličnim proizvodom.
Problem su povećani troškovi razvoja zbog strožijih ograničenja emisija Europske unije, što profitabilnost u klasi za koju se očekuje da je niskobudžetna čini vrlo teškim, čak i ako je FCA trenutno vodeći na tržištu. Vjerovatno će se, nakon toga, karta zamijeniti Puntom, što bi moglo pružiti i osnovu za novi Alfa Romeo Mito. Ne daje se vremenski okvir, ali na odluku bi moglo uticati nedavno spajanje FCA sa PSA grupom, omogućavajući italijanskim brendovima pristup platformi novog Peugeota 208 i Opel Corse.