Naslovna > Automobili > Jaguar > XF > Jaguar XF Sportbrake
FOTO GALERIJA (9)

Geneva Motor Show

Jaguar XF Sportbrake

Prije dvadesetak godina podatak da Jaguar predstavlja karavansku izvedbu svog modela bio bi besmislica, no danas je realnost pa će britanski proizvođač XF Sportbrake predstaviti u Ženevi

Karavanska izvedba vam sigurno ne pada na pamet kada se spomene Jaguar, no  vremena se mjenjaju pa je britanski proizvođač odlučio po drugi put u svojoj istoriji pokušati sa karavanskom izvedbom. Na prvi pogled Jaguar XF Sportbrake je zgodna kreacija, pogotovo zbog velikih svjetlosnih sekcija, koje iz nekih uglova izgledaju kao da su različite na različitim stranama automobila.

 

Iz kompanije su saopštili da je sve iza B stuba na ovom automobilu u potpunosti novo, a mi ne možemo a da ne primjetimo kako C stub neodoljivo podsjeća na XJ limuzinu. Na fotografijama nema krovnih nosača, iako će i oni biti dostupni kao opcija. Jaguar sa krovnim nosačima, zvuči nevjerovatno, ali je tako.  Širina automobila je 1,877mm i ista je kao i za sedan, baš kao i međuosovinski razmak od 2,909mm. No, u odnosu na sedan ovaj karavan je duži za 5mm (4,966mm) i u unutrašnjosti nudi dodatnih 48mm prostora za glavu.  Prema zvaničnim podacima, transformacija sedana u karavan, automobilu je donijela dodatnih 70-tak kg težine.  Ono zbog čega se prave ovakvi modeli, jeste uglavnom izdašan unutrašnji prostor, pogotovo onaj u prtljažniku.

 

Jaguar XF Sportbrake ima osnovni kapacitet prtljažnika od 550 litara, što je manje u odnosu na glavne konkurente. Naime BMW 5 Touring  nudi 560l; Audi A6 Avant 565l a Mercedes 695l.  Sa spuštenim sjedištima Jaguar nudi 1675l prostora šro je više od BMW-ovih 1670l, međutim Audi i Mercedes nude opet više: 1680 i megalomanskih 1950 litara u Mercedesu. Dakle Jaguar se i ne može pretjerano pohvaliti ponudom prostora u prtljažniku. Međutim, praktičnu stranu prtljažnika mogu opravdati ugrađene „vodilice“ te svojevrsni „dvoetažni“ prosotor u prtljažniku, a tu je LED svjetlo koje se pali prilikom podizanja zadnjih vrata. Iz Jaguara tvrde da ovaj model nudi identično udobnu i stabilnu vožnju kao i sedan, čak i u situacijama kada je automobil potpuno natovaren. Razlog za ovakvu tvrdnju možda možemo tražiti u činjenici da je standardnu oprugu na sedan izvedbi, zamjenio zračni ovjes.  Snaga ovog automobila se isporučuje isključivo na zadnju osovinu i to putem osmostepene automatske transmisije, a dolazi iz dizelskih 2,2-litarskog sa četiri cilindra  i 3,0-litarskog šestocilindričnog agregata.  Iako još uvijek nije zvanično potvrđena, nešto kasnije se očekuje i izvedba sa V8 agregatom od 510 KS. Prvo predstavljanje Jaguar XF Sportbrake imat će u Ženevi početkom marta. 

Datum objave: 29/02/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook