Kako to obično biva kao test poligon za ovu veoma interesantnu i korisnu tehnologiju bile su auto trke, preciznije kultna trka 24h Le Mansa. Tamo se prošle godine pojavilo nekoliko bolida bez klasičnih vanjskih retrovizora. Njih su zamijenile kamere čija se slika u realnom vremenu projecirala na odgovarajući displej. U svim uslovima takmičenja- dan, noć i kiša sistem je funkcionisao bez ikakvih problema i to pri brzinama blizu 400 km/h.
Ideja je odmah prenesena na obične putničke automobile gdje se također pokazala kao odlična. Uz bolji pregled situacije iza i sa strana automobila kao pozitivna posljedica dolazi bolja aerodinamika a s njom niža buka od vjetra te manja prosječna potrošnja goriva.
Kada su se sumirale sve pozitivne strane zakonski je dopuštena upotreba takvih automobila u uslovima realnog saobraćaja. Do sada vozila bez propisanog broja vanjskih ogledala nisu mogla proći tehnički pregled...