Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > EQ Serija > Jedinstveni MBUX Hyperscreen

Mercedes-Benz EQS

Jedinstveni MBUX Hyperscreen

Jedan od najvažnijih elemenata EQS modela jeste novi, vizuelno impresivni MBUX Hyperscreen koji kako kažu u Mercedesu predstavlja emocionalnu inteligenciju potpuno električnog modela više klase…

Veliki zakrivljeni ekran proteže se gotovo cijelom širinom od lijevog do desnog A-stuba. Pored izuzetne veličine, visokokvalitetni dizajn fokusiran je na detalje i „vau“ efekat. Ovome je dodata i vještačka inteligencija (AI): Sa softverom sposobnim za učenje, koncept ekrana i rada se u potpunosti prilagođava svom korisniku i daje personalizovane prijedloge za brojne infotainment opcije, opcije komfora i funkcije vozila. Zahvaljujući takozvanom nultom sloju, korisnik ne mora da se kreće kroz podmenije ili da daje glasovne komande. Najvažnije aplikacije se uvijek prikazuju u odnosu na kontekst i potrebe korisnika putem kontekstualnog načina na najvišem nivou. Na ovaj način se vozaču EQS-a smanjuju neophodne radnje pri komandovanju. Pored toga: MBUX Hyperscreen je takođe pažljiv pomoćnik suvozaču koji dobija svoj ekran i radni prostor.

 

 


MBUX (Mercedes-Benz User Experience) je radikalno pojednostavio komandovanje Mercedes-Benz-om. Predstavljen 2018. godine u aktuelnoj A-Klasi, na putevima širom svijeta ovim sistemom je opremljeno više od 1,8 miliona Mercedes-Benz putničkih automobila. Prije nekoliko mjeseci druga generacija ovog sistema sposobnog za učenje debitovala je u novoj S-Klasi. Sljedeći veliki korak sada slijedi u obliku novog EQS-a i opcionalno dostupnog MBUX Hyperscreen-a. „Sa našim MBUX Hyperscreen-om, vizija dizajna postaje stvarnost“, kaže Gorden Vagener, glavni direktor dizajna Daimler Group. „Tehnologiju i dizajn spajamo na fascinantan način koji kupcu nudi neviđenu jednostavnost upotrebe. Volimo jednostavnost, tako da smo sada dostigli novi nivo MBUX-a. “


„MBUX Hyperscreen je i mozak i nervni sistem automobila“, kaže Sajjad Khan, član upravnog odbora Mercedes-Benz AG i CTO. „MBUX Hyperscreen kontinuirano bolje upoznaje korisnika i pruža prilagođenu, personalizovanu informativno-zabavnu i operativnu ponudu čak i prije nego što putnik uopšte mora da klikne ili ulazi u meni sistema.“ MBUX Hyperscreen je primjer fuzije digitalnog i analognog dizajna: izgleda kao da se nekoliko ekrana stapa jedan u drugi bez ivica, što rezultira impresivnim, izgledom zakrivljene trake ekrana. Analogni otvori za vazduh integrisani su u ovu veliku digitalnu površinu kako bi povezali digitalni i fizički svet. . Integrisano ambijentalno osvjetljenje instalirano u donjem dijelu MBUX Hyperscreen-a čini da ekran izgleda kao da pluta na instrument tabli. Suvozač takođe ima svoj dio ekrana kao i radni prostor, što putovanje čini prijatnijim i zabavnijim. Sa do sedam profila moguće je prilagoditi sadržaj. Međutim, zabavne funkcije ekrana za putnike dostupne su tokom putovanja samo u okviru zakonskih propisa specifičnih za pojednačne države. Ako suvozačko sedište nije zauzeto, ekran postaje digitalni ukrasni dio. U ovom slučaju se prikazuju animirane zvijezde, tj. Mercedes-Benz obrazac.


Za posebno sjajnu sliku, OLED tehnologija se koristi na centralnom i putničkom displeju. Kod OLED-a pojedinačni pikseli slike samostalno proizvode osvjetljenje; dok nekontrolisani pikseli slike ostaju isključeni, što znači da izgledaju tamno crno. Aktivni OLED pikseli, s druge strane, zrače visokim sjajem boja, što rezultira visokim vrijednostima kontrasta, bez obzira na ugao gledanja i uslove osvjetljenja.


Infotainment sistemi nude brojne i sveobuhvatne funkcije. Za njihovo upravljanje često je potrebno nekoliko operativnih koraka. Da bi dalje smanjio ove korake interakcije, Mercedes-Benz je razvio korisnički interfejs sa kontekstualno-osjetljivom sviješću uz pomoć vještačke inteligencije.


MBUX sistem proaktivno prikazuje prave funkcije u pravo vrijeme za korisnika, podržane vještačkom inteligencijom. Kontekstualno osjetljiva svjesnost se stalno optimizuje i prilagođava promjenama u okruženju i ponašanju korisnika. Takozvani nulti sloj pruža korisniku na najvišem nivou informacione arhitekture MBUX dinamički, objedinjeni sadržaj iz celog sistema MBUX i srodnih usluga. Mercedes-Benz je istraživao ponašanje korisnika prve generacije MBUX uređaja. U najvećem broju slučajeva upotrebljavaju se kategorije Navigacija, Radio/Mediji i Telefonija, zato je aplikacija za navigaciju uvijek u središtu jedinice ekrana i posjeduje punu funkcionalnost.

Datum objave: 08/01/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook