Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Jedinstveni virtuelni muzej brenda

Renault

Jedinstveni virtuelni muzej brenda

Po prvi put u svojoj istoriji Renault otvara vrata svog virtuelnog muzeja, dosada neviđenog formata, i novu on-line prodavnicu. Predstojeći praznici su savršena prilika za oživljavanje 123 godine duge francuske strasti prema automobilima i uživanje u Renaultovoj novogodišnjoj magiji...

Renault se vraća korijenima u svom prvom virtuelnom muzeju pod nazivom The Originals. Ulaz je besplatan, a posjetiocima će trebati samo internet veza. Tu je i nova on-line prodavnica The Originals Store u kojoj posjetioci mogu da poruče promotivne materijale, od kojih su neki već dostupni u izložbenom prostoru L’Atelier Renault na aveniji Champs-Elysées u Parizu. Na obe internet strenice je moguće pristupiti iz cijelog sveta, a dostupne su na šest jezika (francuskom, engleskom, njemačkom, španskom, portugalskom i italijanskom). U narednim mjesecimaće biti dodati novi jezici.

 

 

 

 

 

 

Predstavljanjem novog virtuelnog muzeja, Renault je prevazišao prostorno-vremenska ograničenja. Posjetioci iz cijelog svijeta sada mogu da na jednostavan način zavire u bogato kulturno naslijeđe ove francuske marke. Mogućnosti istraživanja su neograničene. Virtuelna kolekcija, koju posjetioci mogu besplatno da razgledaju, se sastoji od arhivskih materijala i jednostavnih tehničkih podataka prezentovanih na savremen i zabavan način. Virtuelna postavka uključuje 21 legendarni model marke koji je moguće doživJeti na nov i inovativan način zahvaljujući fotogrametrijskoj tehnologiji. Renault je odabrao ovu tehnologiju kako bi posJetiocima pružio neuporedivo precizan 3D prikaz svojih kultnih modela. Kako bi to postigla, marka je izgradila jedinstven studio u kojem svoje modele skenira pod tačno određenim osvJetljenjem. Vozila se detaljno trodimenzionalno skeniraju, a dIJelovi koje nije moguće skenirati ponovno se modeluju i sastavljaju u postproizvodnom procesu. Broj modela u virtuelnoj zbirci će još više rasti od kraja decembra 2021.: do kraja januara 2022. će biti dodato 50 novih modela, a do kraja decembra 2022. posjetioci će moći da razgledaju 80 modela.  „Legenda pop-kulture, kao što je Renault, zaslužuje muzej dostojan svog imena. U njemu će posjetioci moći da zarone u našu, ali i svoju prošlost. Na raspolaganju su im i suveniri iz kolekcije The Originals koje mogu kupiti u našoj novoj on-line prodavnici”, istakao je Arnaud BELLONI, direktor marketinga marke Renault na globalnom nivou. Nova on-line prodavnica ujedno je prilika za marku da se još odlučnije preda jačanju emocionalne veze sa svojim kupcima i da obogati ponudu kako bi privukla širu publiku. Sa katalogom koji trenutno sadrži 400 proizvoda (minijature, odjeća, igračke, dodaci, ukrasi i još mnogo toga), među kojima i dosada neobjavljene kolekcije kao i najprodavanije proizvode, nova internet stranica se pozicionira kao pravo strateško rješenje i odskočna daska za marku. U predstojećim mjesecima očekuje se još mnogo iznenađenja, a kolekcije će i dalje redovno rasti.

 

Datum objave: 20/12/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook