GTI priča se nastavlja! Ono što je započelo 1979. godine sa prvom generacijom Pola nedavno je nastavljeno sa šestom. Novi Polo GTI dolazi isključivo u kombinaciji sa četverovratnom karoserijom, te ima 2,0-litarski TSI motor sa okruglo 200 KS. Za prenos snage na prednje točkove zadužen je automatski DSG mjenjač sa šest brzina, dva kvačila i sportski režim rada. Sportski paket uključuje i specijalno 15 mm niže vješanje, jedinstvene 17-inčne alu naplatke, te snažna profilisana sjedišta. Iz dvolitarskog motora je izvučeno čak 320 Nm obrtnog momenta, koji je vozaču raspoloživ u rasponu od 1.500 do 4.400 obrtaja. To je dovoljno za puno dinamike i zabave u vožnji. Volkswagen na papiru obećava ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 6,7 sekundi. Najveća brzina iznosi 237 km/h.
U Volkswagenu su ponosni na performanse novog Pola GTI, ali i na činjenicu da ovaj automobil ostvaruje prosječnu potrošnju od 5,9 litara benzina na 100 kilometara. Mada taj prosjek u stvarnosti pri sportskom opterećenju može biti i duplo veći, Nijemci su ponosni na činjenicu da je Polo GTI zadržao svakodnevnu upotrebljivost, te na duže staze po potrebi može biti ekonomičan, ali i praktičan automobil. Praktičan karakter najjačeg i najbržeg Pola oslikava se kroz zapreminu prtljažnika od 305 litara (351 kod standardnog modela) sa maksimumom od 1.079 litara do kojeg se dolazi obaranjem naslona zadnjih sjedišta. Mada je riječ o vrhunski opremljenom modelu sa puno serijskih elemenata, u Volkswagenu s ponosom ističu da su osnovnu masu automobila sveli na 1.355 kg. To je odnos mase i snage dovelo do omjera od 6,7 kilograma naprema 1 KS.
Enterijer novog Pola je potpunosti organizovan i opremljen po najsavremenijim Volkswagenovim standardima. To znači da vozač ispred sebe gleda u Active Info Display, odnosno virtuelne instrumente koji se projektuju na ekranu visoke rezolucije. Tu je i najsavremenija multimedija sa šest i 8,1-inčnim na dodir osjetljivim ekranima visoke rezolucije. Da podsjetimo, ovaj sistem dolazi sa MirrorLink, Android Auto i Apple CarPlay sistemima, koji nude jednostavnu mogućnost povezivanja pametnih uređaja i automobila. Osim u sportskom zvuku 2,0-litarskog benzinca, vlasnici Pola GTI će moći da uživaju i u vrhunskom ozvučenju sa šest zvučnika, osmokanalnim digitalnim pojačalom i subwooferom ukupne snage od 300 W.
Kada je riječ o vanjskom dizajnu, on je sportski naglašeniji u odnosu na standardne modele. To podrazumijeva izraženije profilisane branike, sa prepoznatljivim GTI obilježjima poput crvene linije koja se proteže preko svjetala i maske hladnjaka. Veoma bitan detalj za vanjski izgled automobila su i nova po prvi put dostupna Full LED svjetla, koja osim vrhunskog osvjetljavanja dodatno ističu Polo. Kućišta zadnjih svjetla su tamnija nego kod standardnih modela, krovni spojler je veći, a izduvni sistem se završava sa dvostrukim cijevima. Zahvaljujući Driving Mode Selection sistemu vozač jednostavnim pritiskom na taster pokraj mjenjača ima mogućnost da elektronski prilagodi odaziv papučice gasa, mjenjač, vješanje i upravljanje u skladu sa pet različitih režima vožnje. Po želji je moguće dobiti i 18-inčne alu naplatke, što predstavlja do sada najveće fabričke točkove na Polu. Novi 2.0 TSI motor je 8 KS jači od prethodnog 1,8-litarskog motora.