Naslovna > Motocikli > Jezgro budućnosti
FOTO GALERIJA (8)

Victory CORE

Jezgro budućnosti

Inovativna grupa dizajnera kompanije Victory Motorcycles ponovo je iznenadila motociklističku javnost, a ovaj put to im je pošlo za rukom pomoću najnovijeg koncepta Core. Za razliku od ostalih kućnih modela, Core ili u prevodu "jezgro" sam po sebi govori da predstavlja ogoljenu verziju motocikla, kreiranu samo od esencijalnih dijelova...

Najnoviji koncept kompanije Victory Motorcycles, model Core razvijen je od strane dizajnerskog tima sa Michael Songom, čovjekom odgovornim i za inovativni izgled tourera Victory Vision, na čelu. Njegovo posljednje čedo premijerno je prikazano u New Yorku, tačnije na IMS sajmu, gdje je ugavnom pobrao pozitivne kritike. Dok je Vision predstavljen kao luksuzni, glomazni tourer, Core je prezentovan kao motocikl sastavljen samo od esencijalnih dijelova, finiširan u takozvanom raw metal stilu, koji još više ističe njegovu asketsku prirodu. Za razliku od ostalih kućnih modela, koji raspolažu tradicionalnim cjevastim okvirima, Core dolazi sa aluminijumskim, kod kojeg najviše pažnje izaziva zadnje oslanjanje, u ovom slučaju prezentovano kao njegov nepokretni sastavni dio. Sam okvir sastavljen je od pet zasebnih dijelova, koji su posebnim procesom izliveni u pješčanim kalupima. Povezanost modela Core sa sportom vidljiva je pogledom na nekoliko elemenata. Prije svega tu je White Power upside-down prednja viljuška promjera štapova od čak 48 mm, dok je bezbjedno zaustavljenje, što baš i nije bila jača strana nijednog američkog motocikla, ovaj put povjereno disk kočnicama sa prednjim dvostrukim diskovima promjera 320 i zadnjem monodisku od 240 mm. Prenos je povjeren Gates nazubljenom remeu širine 20 mm, a u posebnosti se ubraja i drveno sjedište izrađeno od afričkog mahagonija.

 

 

 

 

 

S obzirom na to da je ovo po mnogo čemu poseban motocikl, stručnjaci iz Victoryja opremili su ga najnovijim Freedom 106/6 Stage 2 dvocilindričnim V agregatom zapremine 1.731 ccm sa 97 KS, uparenim sa šestostepenim mjenjačem sa overdrive funkcijom. Zahvaljujući relativno maloj masi motocikla od 213 kg, te velikom obrtnom momentu od 154 Nm, performanse su zasigurno zagarantovane, ali samo pod uslovom da ostanete u sedlu. Iako Victory navodi da bi Core mogao ući u serijsku produkciju, realnost je sasvim drugačija. Kao prvo, sjajna White Power viljuška nikako nije u skladu sa fiksnim zadnjim vješanjem, tako da se postavlja pitanje da li će i ona biti na serijskom modelu, a ko je odgovor da, onda Core i na zadnjem mora dobiti neku vrstu ogibljenja. Tu je naravno i sjedište, na kojem teško da bi iko mogao izdržati vožnju od pet kilometara, pa bilo ono čak i od afričkog mahagonija. U svakom slučaju, Victory Core je napredni moto-koncept, koji u prvom redu demonstrira dizajnerski potencijal i pravac kojim će se ova kompanija kretati u razvoju novih modela u budućnosti.

 

Datum objave: 10/06/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook