Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > C Klasa > Još jedan plug-in hibrid, ovaj put u C kalsi

Mercedes

Još jedan plug-in hibrid, ovaj put u C kalsi

Njemački proizvođač je već predstavio dva modela E klase sa plug-in hibridnim pogonom, a ovaj pogon će se naći i u novom modelu C300de, kod koga će dizel agregat biti uparen sa elektromotorom...

Mercedes očigledno još ne planira da odustane u potpunosti od dizelaša, pa ih tako kombinuje sa električnim pogonskim jedinicama, kako bi smanjio emisiju štetnih gasova, a ujedno i zadovoljio nove WLTP ekološke standarde. Već smo pisali o skoro predstavljenim modelima E300e i E300de, koji kombinuju električni i benzinski, odnosno dizel motor u svom pogonskom sistemu, proizvođač pored njih predstavlja i C300de dizel plug-in hibrid.


Plug-in hibridni pogon modela C300de dostupan je kako u limuzinskoj, tkao i u karavan verziji, a na tržištu bi se trebao pojaviti polovinom naredne godine. Osnovnu pogosnku jedinicu novi model C klase dijeliće sa modelom E300de, a čini je 2.0 dizel motor sa 194 ks (143 kW), kome u pomoć priskače elektromotor snage 90 kW, što daje ukupnu kombinovanu snagu pogonskog sistema od 306 ks (225 kW), dok je maksimalni obrtni moment 700 Nm. C300de stiže sa pogonom na zadnje točkove i ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže za 5,6s kada je u pitanju limuzina, odnosno 5,7s za karavansku verziju. Elektronsko ograničenje brzine je na 250 km/h. Međutim automobil postiže brzinu kretanja od 130 km/h u čisto električnom režimu vožnje, što mu omogućava omogućava elektromotor koji se napaja iz baterija kapaciteta 13,5 kWh, a prema, sada već starom, NEDC mjernom ciklusu u stanju je da pređe 57 km ako se vozi isključivo na struju (karavan do 56 km). To znači da će u realnim uslovima vožnje ova autonomija ipak biti nešto manja. Baterije mogu da se dopune od 10 do 100% kapaciteta za oko 1,5 sati uz pomoć Wallbox punjača, dok im je na običnoj kućnoj utičnici potrebno oko 5 sati punjenja.

Datum objave: 16/10/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook