Ovo nije prvi put da se ABT poigra sa performansama Škodinih automobila. Iako se ispod poklopca motora nove Škode krije dvolitarski TDI biturbo agregat koji razvija 237 konjskih snaga i 500 Nm obrtnog momenta, što je ujedno i najsnažniji dizelaš kojeg je ovaj proizvođač primjenio na neko od svojih vozila, ikada. Agregat je povezan sa sedmo-stepenim DSG automatskim mjenjačem i naravno, snaga se preko njega šalje svim točkovima, zahvaljujući čemu Kodiaq RS do stotke ubrzava sa ravno sedam sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 220 km/h.
Iz ABT smatraju da to nije dovoljno pa su iz pomenute pogonske jedince izvukli dodanih 30 konjskih snaga i 40 Nm maksimalnog obrtnog momenta, pa će ubrzanje od 0 do 100 km/h uz pomoć ove modifikacije iznostiti 6,8 sekundi. Nešto više snage, prati i unaprijeđeno vješanje, kako bi vozilo bilo još stabilnije u krivinama.