Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Kako dizel utiče na kvalitetu zraka

Bosch

Kako dizel utiče na kvalitetu zraka

Bosch objašnjava zašto je dizel ključan za postizanje ciljnih emisija CO2, kako smanjiti emisije dušikovih oksida i koji utjecaj pušači i gume imaju na emisije čestičnih tvari

„Prema Boschevu mišljenju, važno je da se rasprava o kvaliteti zraka temelji na činjenicama”, izjavio je dr. Rolf Bulander, predsjednik poslovnog područja Rješenja za mobilnost. „Dizelski motori nikada nisu bili važniji. Ta je tehnologija ključna za postizanje ciljnih vrijednosti emisija CO2 za vozni park – ona je osobito u Europi neophodna za postizanje tog cilja”, rekao je dr. Rolf Bulander, predsjednik poslovnog područja Rješenja za mobilnost.
Udio: dizelski automobili proizvode približno 4 posto svih emisija CO2 u Njemačkoj.

 

Ciljne emisije CO2: Od 2021. godine gornja granica emisija prosječnog novog automobila u EU iznosit će 95 g CO2 po kilometru. I u drugim regijama kao što su SAD i Kina vozila bi trebala postati mnogo ekonomičnija u sljedećih nekoliko godina.


Potencijal: emisije CO2 kod dizelskih motora s unutarnjim izgaranjem moguće je smanjiti za čak 10 posto. Poboljšana aerodinamika i smanjenje trenja kotača mogli bi opet dovesti do dodatnih poboljšanja.
Elektrifikacija: elektrifikacija će dizelskim motorima pružiti još jedan oblik podrške – osobito za velika i teška vozila kao što su gradski terenci (SUV). Bosch na tom području nudi brojna rješenja, kao na primjer 48-voltni osnovni hibrid koji može smanjiti emisije CO2 u stvarnim situacijama tijekom vožnje za do 15 posto.
Čestice – „vakuum” dizelskog motora


„Zahvaljujući današnjim filtrima dizelski motori više nemaju problem s česticama”, rekao je dr. Michael Krüger, voditelj razvoja dizelske tehnologije u društvu Robert Bosch GmbH. Udio: prema službenih procjenama, oko 1 posto svih čestičnih tvari ispuštenih u Njemačkoj uzrokuju ispušne emisije iz automobila
Usisavanje: mjerenja u većim gradovima pokazuju da današnji dizelski motori čak filtriraju čestice iz okolnog zraka. Na primjer, u pariškom predgrađu La Garenne emisije iz dizelskih motora sadržavaju manje čestica od zraka koji motor uvlači. Na cestama u Njemačkoj te su emisije već tri puta veće od emisija čestica u ispušnom plinu. „U budućnosti će motori s unutarnjim izgaranjem i osobito dizelski motori morati biti čisti – čak i tijekom naglog ubrzanja te pri velikim brzinama”, izjavio je dr. Rolf Bulander, predsjednik poslovnog područja Rješenja za mobilnost društva Robert Bosch GmbH.

Datum objave: 21/07/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook