Naslovna > Automobili > Ford > F-150 > Kamionet sa novom tehnologijom za vuču i standardnim V8 agregatom

Ford F Super Duty

Kamionet sa novom tehnologijom za vuču i standardnim V8 agregatom

Ford proširuje terenske sposobnosti Super Dutyja, ističući da snažnija F-serija dominira zanatima koji se oslanjaju na rad u prljavštini, kao što su rudarstvo, iskopavanje i šumarstvo...

Kada je Ford predstavio redizajnirani F-150 2021., on je sakrio značajne tehnološke promjene i nove karakteristike ispod lagano redizajniranog – ali ipak novog – eksterijera. Ipak, uprkos vizuelnim sličnostima sa prethodnikom, novi kamion je gurnuo F-150 naprijed na gotovo ekstremne načine. Sa uvođenjem 2023 F-serije Super Duty, Ford koristi sličan pristup. Spoljašnji dizajn Super Dutya malo pokazuje koliko je nov, a ono što ga odaje je pogled sa strane. Iznenađujuće je pločastih strana i bez previše krivina, osim bočnih rešetki, koje služe kao odvod toplote. Jednostavni, skromni lukovi točkova jedva vire iz karoserije, dok čak i vrhunski modeli nemaju tipičan ukras izvan prednjeg ili zadnjeg kraja.

 

 

 


Ford je bio slično konzervativan i u kabini, koja je zadržala isti osnovni izgled kao i prošlogodišnji kamionet. Centralna konzola se praktično ne razlikuje od onoga što je bilo ranije, iako je Ford ažurirao Super Duty volan i dodao 12,0-inčnu digitalnu instrument tablu kao opciju.  Poput F-150, velike promjene se nalaze ispod poklopca motora. Kako je objavljeno, stiže novi 6,8-litarski V8 na benzin i nalazi se na dnu ponude agregata. Zasnovan na 7,3-litarskom Godzilla V8, Ford obećava povećanje obrtnog momenta u odnosu na odlazeći 6,2-litarski motor. Za ljubitelje dizel motora, Ford predstavlja verziju 6,7-litarskog PowerStroke-a velike snage.

 

 


Zajedno sa novom linijom od četiri motora, svaki Super Duty će koristiti 10-brzinski automatski mjenjač. Ford još uvijek ne dijeli informacije o konjskim snagama, obrtnom momentu, ekonomičnosti goriva, pa čak ni nosivost za svoj najnoviji radni kamionet. Promjenama pogonskog sklopa pridružili su se neki veliki tehnološki dodaci počevši od novog head-up displeja. Ford dodaje više tehnologije kako bi olakšao vuču, uključujući potpuno hands-free poboljšanje Pro Trailer Backup Assist pod nazivom Pro Trailer Hitch Assist. Vozač samo treba da dodirne dugme i Super Duty će se usmjeriti da zakači prikolicu na kuku.

 


Tremor off-road paket se vraća, iako je nekada bio namjenska oprema na Mavericku, Rangeru i F-150, ostaje opcioni paket dostupan na raznim Super Duty opremama. Novi XL Off-Road paket dodaje točkove od 33 inča, zaključavanje zadnjeg diferencijala i zaštitu podvozja.

Datum objave: 28/09/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook