Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Kia gradi fabriku za proizvodnju električnih namjenskih vozila

Nova ulaganja korejskog brenda

Kia gradi fabriku za proizvodnju električnih namjenskih vozila

Kia je nedavno u svojoj fabrici Hwaseong u korejski provinciji Gyeonggi svečano položila kamen temeljac za svoju novu fabriku u kojoj će proizvoditi namjenska baterijska vozila (PBV, engl. purpose built vehicle)...

Kia planira uložiti približno 1 milijardu wona (oko 758 miliona američkih dolara) u kupovinu 99.000 hektara zemljišta kako bi izgradila novu fabriku, a očekuje se da će masovna proizvodnja početi u drugoj polovini 2025. godine. U prvoj godini planiraju proizvesti 150.000 vozila, s mogućnošću povećanja proizvodnje u skladu s potražnjom na tržištu. Nova Kia fabrika, nazvana PBV, će biti ekološki prihvatljiva i primjenjivaće inovativne proizvodne tehnologije kako bi smanjila emisije ugljenika. Uz veliki napor uložen u efikasne i inteligentne procese, koristiće se tehnologije poput "E-FOREST" koje već koriste pametne fabrike Kia i Hyundai Motor, kao i digitalni proizvodni sistemi. Jedan od inovativnih proizvodnih postupaka koji će se primijeniti u fabrici PBV je poznat kao "ćelijska metoda". Ova metoda omogućava proizvodnju vozila prilagođenih različitim zahtjevima klijenata. Sveukupno, Kia ima ambiciozne planove za budućnost svoje fabrike, te će uložiti značajna sredstva i napore kako bi postigla visoku efikasnost, smanjila emisije i zadovoljila potrebe svojih kupaca.

 

 

 


Ćelijska metoda je strategija organizovanja procesa proizvodnje koja uključuje grupisanje mašina ili radnih stanica za proizvodnju sličnih proizvoda ili dijelova. Glavni cilj ove metode je postizanje efikasnijeg i fleksibilnijeg proizvodnog procesa smanjivanjem rastojanja koje materijali i proizvodi moraju preći tokom proizvodnje. U okviru ćelijske metode, mašine su raspoređene na način koji optimizuje tok materijala i proizvoda između radnih stanica, čime se smanjuju zastoji, troškovi i povećava produktivnost. Nova fabrika PBV koristi najnapredniji proizvodni sistem koji kombinuje ćelijsku metodu s postojećim transportnim sistemom za masovnu proizvodnju. Ova kombinacija omogućava prilagodljivu proizvodnju s većom fleksibilnošću za različite vrste proizvoda. Integracija ove metode u fabrički sistem PBV omogućuje bržu i efikasniju proizvodnju, smanjuje nepotrebne transportne korake i optimizuje protok materijala i proizvoda. Ova inovativna upotreba ćelijske metode zajedno s postojećim proizvodnim sistemom omogućava fabrici PBV da postigne veću efikasnost, prilagodljivost i poboljšanu produktivnost. To će omogućiti Kia da efikasno odgovori na promjenjive potrebe tržišta i pruži raznolike proizvode svojim kupcima.

 

 


Nova fabrika takođe će biti usmjerena na nisku emisiju ugljenika, primjenjujući različite ekološki prihvatljive metode i tehnologije. U procesu lakiranja vozila, fabrika će koristiti suhu kabinu umjesto tradicionalnih metoda, što je ekološki prihvatljivija opcija. Takođe, optimizacija proizvodnog procesa i upotreba prirodne svjetlosti će rezultirati smanjenjem emisija ugljenika za oko 20 posto u odnosu na postojeće fabrike. Kia će koristiti inovativne tehnologije kako bi poboljšala efikasnost proizvodnje. Automatizacija uređaja uz pomoć mašinskog učenja i umjetne inteligencije omogućiće efikasnije procese. Takođe, automatizacija pregleda kvaliteta lakiranja ispod vozila, ugradnja dijelova i analiza podataka o kvalitetu mjerenja u stvarnom vremenu će doprinijeti autonomnom ispravljanju i postavljanju karoserije.

 


Nova fabrika će biti prilagođena radnicima, s težištem na automatizaciji za teške radnje i zadatke koji zahtijevaju gledanje prema gore. Takođe, fabrika će poboljšati osjećaj "otvorenosti" i smanjiti buku kako bi stvorila prijatno radno okruženje. Prvi model koji će izaći iz ove fabrike, kodnog imena "SW", biće predstavljen 2025. godine, a radi se o srednje velikom PBV-u (People and Business Vehicle) koji će biti izgrađen na platformi "eS" - skateboard platformi za električna namjenska vozila. Ova platforma omogućava prilagodljivo kombinovanje različitih vrsta karoserija. SW model je razvijen kako bi zadovoljio različite poslovne potrebe, poput dostave, pozivnog prevoza i B2B usluga, nudeći izvanrednu nosivost i prostranu unutrašnjost. Nakon lansiranja srednje velikog vozila SW, Kia planira proširiti svoju ponudu na velika namjenska vozila koja će se koristiti u logistici, dostavi svježe hrane, autobusima, mobilnim kancelarijama i trgovinama, kao i na mala namjenska vozila i srednje velike robotaksije s tehnologijom autonomne vožnje.

 


Na svečanosti otvaranja, Hyundai Motor Group, koja se sastoji od tri sestrinske marke - Hyundai Motor, Kia i Genesis, objavila je svoj cilj da postane jedan od tri najveća svjetska proizvođača električnih vozila do 2030. godine. Grupacija planira značajno povećati godišnju proizvodnju električnih vozila u Koreji na 1,51 milion primjeraka, a globalno na 3,64 miliona primjeraka do 2030. godine. U tu svrhu, Hyundai Motor i Kia, zajedno s kompanijom Hyundai MOBIS, namjeravaju investirati oko 18 milijardi dolara u sektor električnih vozila u Koreji. Grupacija planira imati ukupno 31 model električnih vozila do 2030. godine, a već krajem ove godine će lansirati Kia EV9, luksuzni električni SUV s sedam sjedišta, na evropskom tržištu. Glavna svrha ove obimne investicije je unaprijediti korejski ekosistem električnih vozila i ojačati Koreju kao središte inovacija u svjetskoj automobilskoj industriji budućnosti. Očekuje se da će ova investicija takođe podstaknuti domaću proizvodnju električnih vozila, istraživanje i razvoj, izgradnju infrastrukture i razvoj povezanih industrija. Hyundai Motor Group jasno pokazuje svoju predanost prelasku na električna vozila i namjeru da postane ključni igrač na globalnom tržištu električnih vozila.
 

Datum objave: 30/05/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook